Ducati 848-1098-1198 Topic Deel 10, met lekker veel koppel !

Was wel ff glibberen vandaag, dr zit best nog wel wat verborgen koppel in zo'n ding. Zomerbandjes helpen ook niet echt mee...
 
Weet niet of t standaard is overigens bij ducati, dat als je door de regen rijdt, dat je dash er op gegeven moment geen zin meer in hebt en je snelheid niet meer door wil geven?

Hij is in ieder geval niet gaan smelten :)
 
voor de racers onder ons ..... ik heb nog 2 vorkpoten liggen van een 1098 dus met zwarte binnenpoten. In zeer nette staat en pas geserviced en voorzien van shimcontrol
dus klaar gemaakt voor race/circuitgebruik. passen ook in een 848 en met wat meer aanpassingen in een 916 e.d . geen beschadigde delen maar net spul
was bedoeld voor een project, wat niet door gaat
prijs notk
gr Co
 
Nah, nieuwe kuipen zijn goedkoper.

Overigens, ik rijd nog steeds met dat ding. Mocht ik op mn plaat gaan, dan wordt t een rat gok ik...
 
fotootje vorkpoten
full
 
Heb in augustus een 848 Nicky Hayden op de kop kunnen tikken met een klein schuivertje van de vorige eigenaar. Ben ontzettend blij met deze fiets en heb er ondertussen al een paar duizend kilometers bijgezet. Dit is eentje van de in totaal 215 geproduceerde stuks.

En uiteraard wat beeldmateriaal om weer lekker te kunnen genieten met zn allen! ;)

Groetjes Rick
full
 
Laat ik dan maar de eerste zijn.

Iedereen een heel gelukkig, gezond en succesvol 2015 toegewenst *:) ,
met hopelijk heel veel mooi :] weer.
 
Meer rijden dan poetsen jongens, zonde om niet te rijden met die masjientjes.

target voor dit jaar: ZX10 fixen, zodat ik niet meer door de pekel hoef met de duc. wordt zo een beetje hele dure pekelfiets :+
 
Meer rijden dan poetsen jongens, zonde om niet te rijden met die masjientjes.

target voor dit jaar: ZX10 fixen, zodat ik niet meer door de pekel hoef met de duc. wordt zo een beetje hele dure pekelfiets :+
Een Duc als Pekelfiets? :+
Een échte Ducatist heeft z'n fiets nu in de woonkamer staan.
Kerstboom eruit > Duc erin. ;)
 
:W beste wensen allemaal :W

hoop dat ik meer dan 150 km zal rijden op de 1198 dit jaar :P :X

dat is wel heel weinig...

hoge afschrijving zo, als je dan ook nog eens de riemen moet laten doen :+


mwoh, ze staat hier gewoon buiten, dagelijks gebruik.
Met de sneeuw hoefde ik gelukkig niet weg, maar levertje wel veel bekijks zo :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan