Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

4. Zo even een onbescheiden vraag tussendoor.
Welk een respectabele kilometerstand heeft uw Nuda thans aangetikt voor de servicebeurt???

5. Man-o-man, wát een uitzicht. :9~ Dan stel ik mij zo voor:

– Motorfiets op een verkeersveilige plek tot stilstand gebracht.
– Sleutel omgedraaid, waardoor het motorblok stilvalt.
– .....En dan,..... ……een oase van rust…….
– Met alleen (als geluid) het getik van 't warme motorblok op de achtergrond.
4. 9000 en nog wat. (Riskeer het niet haar leeftijd te vragen! :+ )
De eerste maal in mijn hele carrière dat ik een fiets naar een dealer of werkplaats breng...
(Alhoewel, ze haar zijn komen ophalen, service! :} )
Voornamelijk omdat er enkele garantiegevalletjes mochten opgelost worden, alsook een beetje onder het mom van het laatste half jaar garantie.
Eerlijk gezegd ben ik bloednerveus.

5. Helemaal correct! ... behalve... hoezo verkeersveilige plek? Hoezo verkeer?
 
1.Goedenavond Siedo. :)

Het nemen van een krantenwijk is ook maar gekkigheid natuurlijk. ;) Neemt niet weg dat het sparen voor een mooie motorfiets (hoeft natuurlijk niet persé een Nuda te zijn, mag natuurlijk wel :Y ) een mooie doelstelling op zich is. Alleen al de voorpret die je ervan kunt hebben – het kijken, vergelijken en zo mogelijk proefrijden – is al een feestje op zich. :9~

2. Daar zijn de laatste jaren best wel aantrekkelijke alternatieven bijgekomen. Zelf ben ik eigenlijk wel benieuwd wat er uiteindelijk gaat gebeuren met 2de hands-prijzen van Nuda's. Blijven bedragen "hangen", zo rond de 8000 euro? Óf zakken de prijzen op enig moment (toch?) snel richting de 5000 euro? De tijd zal het leren.
The chase is better than the catch De ellende is enkel dat de 'chase' zo lang duurt. Daarbij is het moeilijk te verantwoorden om zoveel geld aan een hobby uit te geven in deze 'fase van mijn leven'.

Alternatieven zijn er genoeg, het zal op het aloude gevoel aankomen. Een SuperDuke of Hypermotard lijken mij ook de moeite waard.
 
...mocht een paar dagen bestuurder zijn van zo'n Hyperbrommer...
...en vond het ook werkelijk HE-LE-MAAL nix...

...heb er een verhaaltje over geschreven...
Goed verhaal. Ook goed om te weten. Naar het schijnt hebben de four digit dit minder.
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb me er nog onvoldoende in verdiept. Immers ik heb mijn MT03 slechts anderhalf jaar.
 
...mocht een paar dagen bestuurder zijn van zo'n Hyperbrommer...
...en vond het ook werkelijk HE-LE-MAAL nix...

...heb er een verhaaltje over geschreven...

Ik heb er ook op mogen rijden, en dag lang. Ik was totaal geïntimideerd door dat ding.

1. Gas is aan of uit...
2. Koppeling is open of dicht....
3. Blok draait onder de 4000 toeren als een metalen bak met 2 stenen erin. Het geruk aan de ketting werd ik helemaal simpel van.

Wat dan dan weer in het voordeel spreekt van de Duc:
1. Lekker door trekken in de versnelling.....bwoaaph...!
2. Stuurt scherp!
3. Single side swingarm!
 
Laatst bewerkt:
nog even 1 tussendoor van dit jaar. ra ra waar ging ik heen?!?!

df08e7944a4a2ca0106eb1654c5d82f0.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan