Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik baal er de laatste tijd wel van dat de SV al in de schuur staat. Maar het is me eigenlijk ook weer te veel moeite om hem er weer uit te halen, als ik ook de KLE kan pakken.
 
Gisteren een heerlijke rit gereden! De kerstkaarten rondgebracht en genoten van de rustige wegen en zowaar een zonnetje! *:)
Als er morgen niet absurd veel wind staat ga ik hetzelfde doen
full



Waarom gaat hij weg, 6K is trouwens niks, maar hij ziet er ook wel uit als nieuw.

Omdat mn zus gestopt is met rijden. Heb je interesse? PB dan even :)

Hoe 'stopt' iemand nou met motor rijden, dat is het zelfde als stoppen met adem halen, iedereen kan het heel even maar niemand houd het z'n hele leven vol.

maar nee geen intresse.
als ik naast de SV-R en de Thundercat er nog een fiets bij neem, word ik denk het huis uitgezet.
IMAG0993_zps93c8f9c8.jpg

062c6629-3e2a-47aa-828f-bec6d42696f9_zps6a6610ff.jpg
 
Hoe 'stopt' iemand nou met motor rijden, dat is het zelfde als stoppen met adem halen, iedereen kan het heel even maar niemand houd het z'n hele leven vol.
Nadat Kaaskroket zijn rijbewijs en SV had gehaald, werd de rest van het gezin ook dolenthousiast. Binnen een paar weken zijn ze allemaal aan het rijbewijs begonnen, gelijk een motor gekocht..

en daar stopt het verhaal want ze rijden er geen van allen ooit op _O-
 
Thanks voor de accu tips, dat prachtige geluidje hoef ik niet meer te missen dankzij de nieuwe gelaccu. :]
 
OP enigsinds opgeschoond.
Voor de gene van wie de plaatjes het niet doen kunnen even een nieuwe foto/link sturen :W
 
Vanochtend bij de rechtbank geweest bij de zaak tegen de pizza koerier. Ter laste word gelegd artikel 6; veroorzaken van zwaar lichamelijk letsel door roekeloos rijgedrag. Eis van OM is 40 uur taakstraf met voorwaardelijk 20 dagen jeugd detentie als er niet aan die taakstraf word voldaan en 4 maanden voorwaardelijke rij ontzegging met een proeftijd van 2 jaar. Uitspraak over 2 weken. TBC..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan