Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

Ik ben inderdaad de markt aan het scouten voor een Nuda, wel jammer dat verkopende partijen (André en Star Twin) gewoon niet reageren op vragen per mail (2 dagen geleden). Je zou denken dat dit een rustige tijd is die je graag wil besteden om voor het eind van het jaar nog wat omzet te boeken. Ach ja...

Wat zijn 'zwakke' punten van de Nuda? Ik hoor iets van speling op de achterbrug en snel kapotte balhoofdlagers?
 
Nieuwe demper erop:

20141216_202510.jpg
~[/URL]
 
Kan kloppen dat de heren van Startwin je niet hebben beantwoord,zij waren in Bolonga vanwege Ducati presentatie :)
Morgen zijn ze er weer :)
Ik ben inderdaad de markt aan het scouten voor een Nuda, wel jammer dat verkopende partijen (André en Star Twin) gewoon niet reageren op vragen per mail (2 dagen geleden). Je zou denken dat dit een rustige tijd is die je graag wil besteden om voor het eind van het jaar nog wat omzet te boeken. Ach ja...

Wat zijn 'zwakke' punten van de Nuda? Ik hoor iets van speling op de achterbrug en snel kapotte balhoofdlagers?
 
Laatste tijd vaak foto's gepost vanuit me garage, maar was omdat ik de nuda moest herstellen.

Vandaag eindelijk afgewerkt, nu zelf nog revalideren.

Hopelijk vallen jullie niet direct want aan onderdelen geraken was niet makkelijk. wacht eigenlijk nog op de bout van de zijstandaard (waar veren rond zitten), voorlopig een andere bout ingedraaid. Overige onderdelen waren trouwens van demo modellen gehaald bij de importeur...

Ik had ook last van 'imploderende' koelleidingen en dat is nu ook opgelost door koelwater te vervangen en ontluchten. Verlang om eens te rijden weer ermee :D




 
Laatst bewerkt:
En maar eens een kerstcadeautje voor mij en de schone dame aangeschaft:



Het €9,95 ladertje van de action gaf toch weinig vertrouwen :X
Helemaal nadat vorige winter de originele accu ook nog eens aan het infuus overleed _O-

Mooi waterdicht kabelsetje bijgeleverd *O*

Helemaal blij *:)
 
Laatst bewerkt:
ja, sinds gister heb ik er ook een foto van :)
[afbeelding]
ex Mathh Corsaro ...mooie fiets... :Y

Ben zelf wat aan het loeren in het Deutsche Ausland voor een Nuda 900 maar prijzen zijn daar ook niet echt laag .
Vermogen is vlgs mij hetzelfde daar ?

gr driver
 
Die "bmw-stekker" is ook gewoon een optimate stekker hoor ;)

Maar de optimate 2 die ik nu heb kwam met zijn eigen(afwijkende) stekker Dus heb ik die maar gemonteerd

En ik vind de originele stekker er prima uitzien verder..
Wat scheelt er aan dan?
 
goed herkend ;)

heb zelf ook nog ff over de grens gezocht, maar scheelde niet veel in prijs
Ja, K,hep ook een Momo gehad dus lees daar nog wel eens mee :+

Duitse Nudaas zijn idd nog aardig aan de prijs had ik niet verwacht eigenlijk .

gr driver
 
Laatste tijd vaak foto's gepost vanuit me garage, maar was omdat ik de nuda moest herstellen.

Vandaag eindelijk afgewerkt, nu zelf nog revalideren.

Hopelijk vallen jullie niet direct want aan onderdelen geraken was niet makkelijk. wacht eigenlijk nog op de bout van de zijstandaard (waar veren rond zitten), voorlopig een andere bout ingedraaid. Overige onderdelen waren trouwens van demo modellen gehaald bij de importeur...

Ik had ook last van 'imploderende' koelleidingen en dat is nu ook opgelost door koelwater te vervangen en ontluchten. Verlang om eens te rijden weer ermee :D

Dus nu al problemen met levering van onderdelen? Ik ben serieus aan het kijken naar een nuda maar ik wil er ten minste 5 jaar op rijden, moet ik natuurlijk wel de goede onderdelen kunnen blijven vinden....
 
zit een beetje los tis ook niet een hele grote stekker.


Natuurlijk zit die los... Het is een kabel met trekbandjes aan je frame. :o

En de stekker is groot genoeg lijkt me voor een klein onderhouds ladertje :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan