r6vraagknisperendgeluid

verhoeven r6

Rookie
21 dec 2014
2
0
ik heb een r6 uit 2006 op het oog maar vandaag merkte ik toen ik ging kijken dat bij het stationair lopen ergens onder bij het blok een licht knisprend geluid maakten het was maar heel zachtjes weet iemand wat dit kan zijn de verkoper beweerde dat die dat altijd gedaan heeft en geen kwaad kan nog nooit problemen mee gehad zij die, ik heb zelf nog niet de ervaring met deze motors dus is er iemand die mij kan helpen? of ervaring mee heeft? alvast bedankt!
 
Sowieso is het erg moeilijk om zoiets door middel van een forum op te lossen, bijna niet te doen. Als het echt niet goed klinkt er ff een monteur naar laten kijken/luisteren, is de beste en de snelste oplossing. :Y

Bij een knisperend geluid denk ik aan kortsluiting, dus overspringende vonkjes. Maar of je motor dan nog gewoon netjes loopt lijkt me sterk. :? Je kan hem een x in het volledige donker zetten en dan laten lopen, dan zullen eventueele vonkjes wel gelijk opvallen. :X Maar misschien interpreteer ik jou "knisperend geluid" helemaal verkkerd, en is het gewoon je ketting die te droog is en kraakt en piept. :+ Zo iets moet je gewoon zelf horen. :W
 
Sowieso is het erg moeilijk om zoiets door middel van een forum op te lossen, bijna niet te doen. Als het echt niet goed klinkt er ff een monteur naar laten kijken/luisteren, is de beste en de snelste oplossing. :Y

Bij een knisperend geluid denk ik aan kortsluiting, dus overspringende vonkjes. Maar of je motor dan nog gewoon netjes loopt lijkt me sterk. :? Je kan hem een x in het volledige donker zetten en dan laten lopen, dan zullen eventueele vonkjes wel gelijk opvallen. :X Maar misschien interpreteer ik jou "knisperend geluid" helemaal verkkerd, en is het gewoon je ketting die te droog is en kraakt en piept. :+ Zo iets moet je gewoon zelf horen. :W

Onzin. Snelste en het beste is om t ding niet te kopen en verder te kijken.
 
Hij hoeft niets op te lossen, het is immers zijn motor niet!

Als je om welke reden dan ook een motor niet vertrouwd, laat je het ding gewoon staan en zoek je verder. Dan kan de verkoper cq eigenaar lullen wat hij wil met zn dat het geen kwaad kan en dat heeft hij altijd al gedaan..
Gewoon 1tje zoeken die naar je zin is , is dan een betere optie.
 
Onzin. Snelste en het beste is om t ding niet te kopen en verder te kijken.

:$ :$ , jij hebt helemaal gelijk. :Y Ik had niet goed gelezen en dacht dat TS de motor al gekocht had. |(

Als je eerste gevoel niet goed is, lekker laten staan, staat genoeg te koop. :W

edit: wat ruud zegt dus O-) (ik type niet snel genoeg. ;) )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan