Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb heel 2014 op dragon's SC2 gereden. Top bandje!

Komend jaar Diablo BSB die schijnbaar SC1.8 zijn en dus iets harder als ik kijk naar de post van Ice&Frost
 
Laatst bewerkt:
Als je een compressor en een verfspuit hebt kun je het heel simpel zelf doen. gewoon ff een blikje verf halen, met wasbenzine verdunnen 1 : 4 , 2,5 bar luchtdruk erop en oefenen maar !
Je kunt het gewoon buiten spuiten en dan zsm naar binnen ophangen, Zo houd je al snel een paar terreurooos in de pocket !
Kijk, dat zijn de tips waar ik wat mee kan! :]
 
Gewoon naar de action < spuitbus in alle kleurtjes 2,50 euro.
Daarna een spuitbus 2k blanke lak erover en klaar.
En een super mooi eind produkt :Y
 
Gewoon naar de action < spuitbus in alle kleurtjes 2,50 euro.
Daarna een spuitbus 2k blanke lak erover en klaar.
En een super mooi eind produkt :Y

Wel ff opletten dat je dan alles met verf op acrylbasis (waterbasis) of op alkhydbasis (terpentinebasis) spuit anders heb je heel veel werk om de blaren weer glad te schuren, op de spuitbussen staat vermeld welke soort het is., dit geldt ook voor de eventuele blanke laklaag
 
Laatst bewerkt:
Gewoon naar de action < spuitbus in alle kleurtjes 2,50 euro.
Daarna een spuitbus 2k blanke lak erover en klaar.
En een super mooi eind produkt :Y
2K spuitbus? Die mot je dan wel ergens laten maken en rap spuiten, en is op thinner basis dus kan niet over synthetische lakken (spuitbus van de action of zo)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb heel 2014 op dragon's SC2 gereden. Top bandje!

Komend jaar Diablo BSB die schijnbaar SC1.8 zijn en dus iets harder als ik kijk naar de post van Fast Forward.

Een SC1.8 is dan toch juist net iets zachter als een SC2? Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten hoor, maar dan heb ik heel het jaar SC1 en SC2 door elkaar gehaald :+
 
2K spuitbus? Die mot je dan wel ergens laten maken en rap spuiten, en is op thinner basis dus kan niet over synthetische lakken (spuitbus van de action of zo)

2K spuitbus blanke lak zijn idd in de handel,zit een apart compartiment in met verharder,
En een soort ingebouwde blikopener,zodat de harder bij de lak terecht komt.
Werkt nog ook,en is er zelfs ook in mat (voor een MB bumper ofzo)
 
Een SC1.8 is dan toch juist net iets zachter als een SC2? Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten hoor, maar dan heb ik heel het jaar SC1 en SC2 door elkaar gehaald :+

Volgens IJsje zijn bij de Dragon 1 zachtst, 2 zacht, 3 minder zacht en bij Diablo net andersom. Dan zou de BSB diablo (1.8) dus net iets harden zijn dan de dragon SC 2.

Snapje?
 
Kwam net wat moois met de post *O*

kampioen.jpg

kampioen2.jpg
 
Hij is eindelijk gesettled en gaat niet voor het kampioenschap (zegt ie :Z ) dus je moet het gewoon zelf doen ;)

Jij gaat me toch ook helpen? Met je nieuwe motor verwacht ik veel van je :Y

Erik? Gaat hij weer ZACcen met die BMW? Dacht dat Cup hem goed beviel.

Volgens mij vond hij de rijtijd bij de cup wat weinig.... tja.. daar heeft hij natuurlijk een punt ;)


Vlak jezelf ook niet uit pannekoek :+
Die "nummer 1 plaat" ga je toch niet zonder slag of stoot opgeven mag ik hopen? ;)
En met een beetje 'mazzel' komen er aankomend jaar weer wat meer mannen dichter bij de top rijden })

Haha, dank voor het vertrouwen in mijn kunnen. Zelf denk ik dat Erik, Jarno V, Bart (en waarschijnlijk vergeet ik nog wel iemand ) toch echt nog iets te snel voor mij zijn. Douwe trouwens ook, maar als ik Duikersloot en de Ramshoek nu eens normaal door ga, dan moet ik hem wel bij kunnen houden.

Volgend jaar iets aan mijn houding veranderen (niet alleen de knie, maar hele lichaam ernaast) en nu elk rondje de bochten doorkijken ipv 1 of 2 rondjes |(
 
Laatst bewerkt:
SC1 rij je snel kapot bij die temperaturen. En al helemaal met een TOMS cursus waarbij je af en toe stilstaat. En als je SC1 kapot hebt gereden heb je er echt niks meer aan omdat de kans heel groot is dat de grip enorm is teruggelopen. Sportieve straatband (Rosso) is ideaal met zoiets en ook erg goed te gebruiken met een trainingsdagje of race.

Ik zou de sc1 bewaren als de baantemperatuur hoger is en je een beetje tempo hebt. Dus na de Rosso's de sc1 erop na de middagpauze en dan een PRétje zetten :9

:} denk dat ik volgend jaar ook maar eens met sc1 voor ga rijden :Y
 
Da kan nie!

Niet bij de uitreiking, geen beker!!! ;)
Die Roy lult nog weleens uit zijn nekkie......maar deze ben ik absoluut met hem eens.

Niet aanwezig is zoals we zeggen: een schrapresultaat :W



Tegenwoordig heb ik alleen nog maar schrapresultaten. :P
 
Die Roy lult nog weleens uit zijn nekkie......maar deze ben ik absoluut met hem eens.
Niet aanwezig is zoals we zeggen: een schrapresultaat :W

Tegenwoordig heb ik alleen nog maar schrapresultaten. :P

:+ tja.. dat krijg je als je de prijsuitreiking pas 2 maanden na de laatste wedstrijd regelt. Een mens moet toch ook een keer op vakantie :P

Gelukkig gaan ze dat aankomend seizoen anders doen. Veel beter om de kampioensfeest gelijk na de laatste racedag te doen :}
 
Die Roy lult nog weleens uit zijn nekkie......maar deze ben ik absoluut met hem eens.

Niet aanwezig is zoals we zeggen: een schrapresultaat :W



Tegenwoordig heb ik alleen nog maar schrapresultaten. :P

Huh? Wie? Ik? Neeeeeuh!

:+ tja.. dat krijg je als je de prijsuitreiking pas 2 maanden na de laatste wedstrijd regelt. Een mens moet toch ook een keer op vakantie :P

Gelukkig gaan ze dat aankomend seizoen anders doen. Veel beter om de kampioensfeest gelijk na de laatste racedag te doen :}

Wel eerst even zien, maar hoop het wel. Sowieso veel gezelliger, avondje blijven hangen, bie... euh limonade erbij en dag erna wanneer je bij bent van de suikerrush O-) naar huis.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb heel 2014 op dragon's SC2 gereden. Top bandje!

Komend jaar Diablo BSB die schijnbaar SC1.8 zijn en dus iets harder als ik kijk naar de post van Ice&Frost

Compound weet ik zo even niet, maar de DRAGON's hebben doorgaans een hogere druk dan de DIABLO's. Heeft denk ik meer met het karkas en de opbouw te maken. :)

Haha, dank voor het vertrouwen in mijn kunnen. Zelf denk ik dat Erik, Jarno V, Bart (en waarschijnlijk vergeet ik nog wel iemand ) toch echt nog iets te snel voor mij zijn. Douwe trouwens ook, maar als ik Duikersloot en de Ramshoek nu eens normaal door ga, dan moet ik hem wel bij kunnen houden.

Volgend jaar iets aan mijn houding veranderen (niet alleen de knie, maar hele lichaam ernaast) en nu elk rondje de bochten doorkijken ipv 1 of 2 rondjes |(

Waar hoop is, is leven ;)
Vertrouwen in je eigen kunnen en open blijven staan voor veranderingen brengt je steeds een stapje verder 8-)
Zo niet, maken wij er een leuk seizoen van, want ik ben wel van plan om dichter bij jou in de buurt te komen rijden })
 
Compound weet ik zo even niet, maar de DRAGON's hebben doorgaans een hogere druk dan de DIABLO's. Heeft denk ik meer met het karkas en de opbouw te maken. :)Waar hoop is, is leven ;)
Vertrouwen in je eigen kunnen en open blijven staan voor veranderingen brengt je steeds een stapje verder 8-)
Zo niet, maken wij er een leuk seizoen van, want ik ben wel van plan om dichter bij jou in de buurt te komen rijden })

Ze zijn zwart, rond en zit weinig profiel op... It will do!
 
2K spuitbus blanke lak zijn idd in de handel,zit een apart compartiment in met verharder,
En een soort ingebouwde blikopener,zodat de harder bij de lak terecht komt.
Werkt nog ook,en is er zelfs ook in mat (voor een MB bumper ofzo)
Ok, ken ik niet. Maar doe mij maar gewoon een sata spuit met goed spul dr in ;)
 
2K spuitbus blanke lak zijn idd in de handel,zit een apart compartiment in met verharder,
En een soort ingebouwde blikopener,zodat de harder bij de lak terecht komt.
Werkt nog ook,en is er zelfs ook in mat (voor een MB bumper ofzo)
Ok die ken ik dus niet. Maar doe mij toch maar een goeie Sata met het echte 2K spulletje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan