Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon naar de action < spuitbus in alle kleurtjes 2,50 euro.
Daarna een spuitbus 2k blanke lak erover en klaar.
En een super mooi eind produkt :Y
2K spuitbus? Die mot je dan wel ergens laten maken en rap spuiten, en is op thinner basis dus kan niet over synthetische lakken (spuitbus van de action of zo)

acrylaat en dan 2k lak werkt super , zo hebben ze altijd de auto,s gespoten tot dat er op waterbasis gespoten werd.

verkrijgbaar bij de klomp in veenendaal
 
Alle ZAC vriendjes en vriendinnetjes een hele fijne kerst gewenst!!

full
 
acrylaat en dan 2k lak werkt super , zo hebben ze altijd de auto,s gespoten tot dat er op waterbasis gespoten werd.

verkrijgbaar bij de klomp in veenendaal

Ehh nou.....
De tijd dat er acryl op auto's gespoten werd ligt al tijdje achter ons gelukkig.
Geloof dat Opel een van de laatste was met de E kadett.
Meerder malen geprobeerd om daar thinnerbasis/2K blanke lak overheen te spuiten,maar dat werdt standaard een nachtmerrie :N
 
Zolang ik nog geen 1.45 rij... ;)
Dit jaar 1.54-55 gereden, komend jaar weer paar seconden sprokkelen. En zoals iedereen weet ik waar ik dat kan doen... nu nog uitvoeren :P

Om die 1:45ers te rijden moet je zorgen dat je alle factoren waar je invloed op heb, "juist heb ingetuned" ;) Zorg dat jij de enige factor bent die kan verbeteren en de overige factoren kunnen je daar niet vanaf leiden ;) just my two cents :P
 
heren allemaal fijne feestdagen en een goed seizoen gewenst voor 2015, eens kijke of ik een deel kan uitmaken van dat seizoen. voor een paar dagen dan.

mvg

mark
 
Laatst bewerkt:
Ehh nou.....
De tijd dat er acryl op auto's gespoten werd ligt al tijdje achter ons gelukkig.
Geloof dat Opel een van de laatste was met de E kadett.
Meerder malen geprobeerd om daar thinnerbasis/2K blanke lak overheen te spuiten,maar dat werdt standaard een nachtmerrie :N
full

Stop er maar mee Micha, ik heb de discussie al opgegeven, laat ze maar een beetje aankutten joh.
Komen zelf wel achter als de hele teringzooi er weer afgeschuurd moet worden.
Ik zou zeggen, neem het advies aan van mensen die er wat meer verstand van hebben, maar jah.... :? :z :X
 
Om die 1:45ers te rijden moet je zorgen dat je alle factoren waar je invloed op heb, "juist heb ingetuned" ;) Zorg dat jij de enige factor bent die kan verbeteren en de overige factoren kunnen je daar niet vanaf leiden ;) just my two cents :P

True, maar voorlopig heb ik belangrijkere punten om aan te werken dan de banden. Die voldoen nog meer dan prima!
 
Fictief?? Volgens mij ben jij hier de grote masturbatiemeester als je overal met pappa naar toe gaat :o *D

Ging jij niet altijd alleen overal heen? Dus behalve masturbatiemeester ook nog eens zonder support... Aaaaah, arme Hoekske! Kusje erop? :j

Loop hier maar eens doorheen dan heb je een beetje een idee wat ik hele dagen doe, en vraag t dan nog een keer ;)
Blom & Blom

Het zit je hoog hé? :P Ik weet wat je doet hoor :P
 
ze willen niet echt luisteren he?

Nee he vriend :r

Ben jij dan prof in spuitwerk meneer hoekse .
Je zegt toch zelf dat het vroeger gedaan werd mischa of lees ik dat verkeerd.
Grappig dat een prof spuiter het adviseert :X
Bij mij lukte het aardig, en kreeg een mooi compliment van meneer hoekse dit jaar :+ :W dat mn motor er mooi bij stond.
full


Vriendelijkheid straalt eraf hier bij de zac :P
 
Laatst bewerkt:
beetje perspectief houden Guusie :) beide heren zijn professioneel spuiters he :) zou een professioneel monteur ook zeggen dat je je motor inclusief blok prima met action gereedschap uit en in elkaar kan zetten? dan zullen ze toch ook liever zien dat je Gedore, Beta of weetikveel welk merkspul gebruikt?

als jij met de 2,50 spuitbussies van de action een goed resultaat kan krijgen, niet happen, maar zwaaien en lachen :)
goeie tip trouwens! kost geen drol, en voor het kuipwerk zeker prima spulleke

brommer ziet er idd goed uit! :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan