Kawasaki 550 gt cardan vast zetten?

jayden

Rookie
7 dec 2014
12
1
vinkel
hallo jongens aven voor stellen jayden
weet er iemand of ik de achterbrug van een Kawasaki 550 gt cardan vast kan zetten
zo dat hij niet meer meeveert mijn bedoeling is een bobber te maken en het frame hartail te maken

bij voorbaat damk jayden *O*
 
Even uit ander topic


hallo jongens
had het over een hardtail maken voor een Kawasaki 550 gt
heeft een cardan maar zie foto het gaat dus wel
meschien heeft er iemand ook wat aan

gr jayden
full
 
ja daar laat ik de foto voor zien
voor de rest ga ik de bobber bouwen naar mijn zin
en is er iemand bang om dat zo te doen met de achterbrug ?
het ging er mij maar over uit dat het mogelijk is
 
ja daar laat ik de foto voor zien
voor de rest ga ik de bobber bouwen naar mijn zin
en is er iemand bang om dat zo te doen met de achterbrug ?
het ging er mij maar over uit dat het mogelijk is

Over smaak valt te twisten, maar de bevestiging bij deze motor kan prima zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat kan wel, met een stuk metaal als "veer". Ik snap het alleen niet zo goed. Dat je op moderne motoren nou van die dingen die hardtail willen lijken hebt is tot daar aan toe, old-skool looks met modern rijgedrag. Hardtail als hardtail snap ik ook nog wel, is diehard. Softtail om het softtail ben ik persoonlijk van, ben overduidelijk niet zo hardcore.

Maarre... het beste dat je hierop bereikt is een hardtail die eruit ziet als een softtail. Ik vat hem niet. Je hebt niet het comfort of weggedrag van de softtail, en niet de looks van een hardtail. Maar goed, ik ben een ongelovige en zal het wel gewoon niet zien :P
 
Laatst bewerkt:
Ja dat kan wel, met een stuk metaal als "veer". Ik snap het alleen niet zo goed. Dat je op moderne motoren nou van die dingen die hardtail willen lijken hebt is tot daar aan toe, old-skool looks met modern rijgedrag. Hardtail als hardtail snap ik ook nog wel, is diehard. Softtail om het softtail ben ik persoonlijk van, ben overduidelijk niet zo hardcore.

wtf zeg je hier nu eigenlijk :? :P
 
Zo snap ik niet dat sommigen het bestellen en monteren van spullen uit een catalogus 'customizen' noemen. Dat noem ik 'kant en klare spullen kopen'.
Ik kan het wel waarderen dat iemand rücksichlos de slijptol in een frame zet om de motor naar eigen smaak te transformeren naar iets wat de fabriek totaal niet voor ogen had.
En daarbij wat spul gebruikt wat juist in de boekies aangeboden wordt.
En het kan, het mag, en het draagt bij aan de verscheidenheid. Er is al genoeg uniformiteit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan