Verdacht lostzittend kabeltje!?

Funkdoctah

Rookie
28 dec 2014
4
0
Zwolle
Beste forumleden,

Ik als leek heb afgelopen weekend een Honda cb700sc Nighthhawk aangeschaft om aankomende maanden deze machine om te toveren, een erg leuk leerproject.

Ook heb ik een Manual weten te bemachtigen en ga aankomende maanden genieten van dit project en toffe uitdaging.

Motortechnisch loopt hij redelijk tot goed maar hij heeft dus nog wel wat aandacht nodig.
Vandaag was ik de fiets aan het bestuderen en kwam het volgende tegen, een loszittend kabeltje wat naar mijn mening niet los hoor te zitten?

Vanaf links, de eerste kabel is voor de shoke, de tweede voor het gasgeven, en de derde?
Kan iemand mij vertellen waar deze van is? Ik kan het namelijk niet in de manual vinden...

Mijn dank is Groot,

Mvg,
Hendrik *D
full
 
Of los heeft gelaten omdat de kabel van binnen vastgerot zit.

Veiligheidsvoorziening. Het is een zeer verstandig idee om dit weer goed voor elkaar te maken.

Als na vastmaken blijkt dat de kabel te zwaar gaat is het een goed idee om beide kabels te vervangen door een nieuwe set. Kost je de kop niet.

db
 
Zit er wel een dubbel-kabel gashandvat op? Misschien is deze ooit eens vervangen voor een enkele. Mocht je de boel willen vernieuwen kun je ook de kabel en de uiteinden los bestellen dan ben je voor een paar euro klaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan