Bmw K1200 demonteren rem/koppelingshendels

Aircooled74

Die hard MF'er
5 nov 2006
637
107
Heerlen
Weet iemand hoe je bij een K1200(LT) de koppelings en remhendel demonteerd voor de montage van een setje nieuwe.

Volgens mij zit het bij de meeste k1200's hetzelfde dus de r of rs of lt

Volgens het handboek moet je de hele knoppenarmaturen demonteren maar blijf daar liever van af, ivm met palletjes en dergelijke die er uit (kunnen) lazeren.

Alvast bedankt

full
 
ik snap niet wat men met die link zou moeten en ik begrijp niet wat je bedoelt met handboek.
Je bedoelt dat het werkplaatshandboek van BMW voorschrijft dat je de het gedeelte loshaalt/verwijdert waar je claxon en richtingaanwijzerschakelaar inzit ?
 
Hihi, ik had straal over die montage filumpies heen gekeken :)

In het filmpje is het een kawa die ze gebruiken,zou het eerst proberen zoals op het filmpje ,zonder al te veel onnodige dingen los te halen.
In het werkplaatshandboek word er soms uitgegaan van totale demontage tbv een complete revisie of iets anders.
 
Yep drom vraag ik het ook hier want aan zo,n klt1200 zitten een berg knopjes, zoals verlichting knipperlicht claxon hoogteverstelling scherm cruise control (ja echt waar) volime knop mute knop en cd wisselaar knop ja echt waar en das alleen nog maar de linkerkant van het stuur, daarom wil ik zo min mogelijk uit elkaar halen kan nl een hoop mis gaan.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan