Suzuki gn 250 1991 motor start alleen als ik em aanduw

Frank Lucas

MF'er
8 apr 2013
52
0
Rotterdam
hallo allemaal.

ik heb vandaag een suzuki gn 250 gekocht uit 1991.
leuke motor die al een beetje om is gebouwd naar een bobber.
enigste wat er aan mankeert is dat de startknop niet werkt. Dit deed het volgens de vorige eigenaar eerst wel. Hij zei dat het waarschijnlijk aan de accu lag en er een nieuwe in moet.
ik heb zelf net even gekeken en ik zie dat als mij contact aan is ik wel gewoon me lichten e.d. aan kan doen. maar wanneer ik de startknop indruk hoor ik de startmotor ook niks proberen gewoon geluidloos.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. moet ik een nieuwe accu in of is het misschien iets anders zoals de startmotor?

alvast bedankt voor jullie reacties.
 
een kwaliteits-doppensetje kopen. zijn hoogwaardiger en dus meestal dunner
of juist een cheap-ass pijpsleuteltje:
9200000010403969.jpg

Deze dingen hebben me al vaker geholpen waar een dop net niet tussen past.
 
beste allemaal,

ik had nog een vraagje. Heb mijn startmotor al gedemonteerd en borstels besteld.
wil alleen graag mijn carburateur reinigen aangezien de motor een klein beetje stottert.
vroeg me af of ik dit gewoon zelf kan doen i.v.m. het afstellen van de carburateur?

ps

kan dit gewoon in dit topic of moet voor elke vraag een ander topic?
 
En lekker in dit topic verder gaan :Y :Y
Persoonlijk vind ik het verdraaid irritant als een gebruiker met een project bezig is en voor elk vraagje een nieuw topic opent.
Wat je eventueel wel kunt doen is een andere topictitel aanvragen (gele driehoekje rechtsboven), zoiets van "GN250 opknapproject" ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan