6e Achterhoekse Slakkerwegtreffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een dochter van 15 die wil gewoon niet, echt niet cool hoor. Mijn zoon is inmiddels 8 en die vind het prachtig al je hem bijvoorbeeld met het span van school haalt, en even binnen de stad een boodschap oid , maar vanaf het moment dat ik de stad uit rijd , kijkt ie mijn kant op en vraag (schreeuwt) direct : "waar gaan we naartoe pap?
Ben nu aan het onderzoeken of ik een oud setje dect telefoons met intercomfuntie kan ombouwen tot intern communicatie middel in het span, zo houd je een open verbinding en kun je onderweg lekker ouwe hoere.
 
Ik heb een dochter van 15 die wil gewoon niet, echt niet cool hoor. Mijn zoon is inmiddels 8 en die vind het prachtig al je hem bijvoorbeeld met het span van school haalt, en even binnen de stad een boodschap oid , maar vanaf het moment dat ik de stad uit rijd , kijkt ie mijn kant op en vraag (schreeuwt) direct : "waar gaan we naartoe pap?
Ben nu aan het onderzoeken of ik een oud setje dect telefoons met intercomfuntie kan ombouwen tot intern communicatie middel in het span, zo houd je een open verbinding en kun je onderweg lekker ouwe hoere.

Ik denk dat de mogelijkheid tot communicatie idd ook wel wat doet. Ben ook nog steeds min of meer op zoek naar iets van een communicatie-mogelijkheid.
Als je alleen iets wil wat een beetje werkt ben je gelijk een bak met geld kwijt -O- (blijf wel een Zeeuw natuurlijk :+ )


Zo gezegt; zat pas te denken; Kan natuurlijk ook gewoon een set van twee walkie-talkies kopen, dan kunnen de dames daar allebei (liefste tegelijk natuurlijk) in schreeuwen onderweg om hun wensen kenbaar te maken, en ik steek de andere dan in mijn binnenzak.
De vraag is dan alleen of je daar ook zo'n headset voor je helm op aan kan sluiten? Ik vind alleen maar van die headsets voor beveiligingsmannetjes...

beetje redelijk walkie-talkie koop je wel voor een paar tientjes.

Beter zoeken Drop ! Zo dus eigenlijk; Albrecht Bikerset Tectalk Smart Integral | Conrad.nl
 
Laatst bewerkt:
Jammer van een walkie talkie is dat je geen open verbinding hebt, maw je moet steeds die knop indrukken voordat je wilt praten........
 
Laatst bewerkt:
Jammer van een walkie talkie is dat je geen open verbinding hebt, maw je moet steeds die knop indrukken voordat je wilt praten........

Dat is volgens mij niet waar, je hebt er ook die aan springen zodra je begint te lullen.


Die uit de marktplaats-link is er trouwens maar 1 en zonder headset voor op een systeemhelm !
Die uit mijn link is een set van 2 + 2 headsets (waarvan ik er dan maar 1 ga gebruiken)


Voor een jet- of systeemhelm is de link; Albrecht Bikerset Tectalk Smart Jet-/klaphelm | Conrad.nl
 
Laatst bewerkt:
ja dat zie ik nu ook....maare waarom gebruik jij maar een headset dan?

De walkie talkie hang of leg ik dan in de bak, zodat de dames er allebei gebruik van kunnen maken, zodat ze allebei hun zegje kunnen doen, als dat nodig is.

Ze weten hoe zo'n ding werkt, want vorig jaar zomer hadden we er 1 in de auto, toen we samen met vrienden naar sud-France scheurden.

Daarbij heeft trouwens alleen de oudste nog maar een echte helm. De jongste zit nog met een ski-helm, daar ga ik geen headset in zitten bouwen.
En trouwens de meeste walkie-talkies hebben maar 1 ingang voor een headset, als ik zo effe snel kijk. Maar ik weet ook niet of daar splitters voor zijn oid ?
 
Laatst bewerkt:
Maar als trouwe slakkerweg bezoeker vraag ik mij natuurlijk wel af waarom het niet doorgaat.
Beetje makkelijk zo'n OP natuurlijk ;)
 
Ik wil voorkomen dat het een vanzelfsprekendheid wordt en wil de sleur voor zijn. En verder wil ik ook anderen de kans geven om iets te organiseren... :]
 
26, 27, 28 juni Flierefluiter Raalte, of Bot treffen in Oktober
 
Voor degenen die nog steeds op het 6e Slakkerwegtreffen zitten te wachten, is er nu een passend alternatief.

Omdat de organisator van Bot 18 vroegtijdig afhaakte, (angst, hormonen, een ondeugende ....?, ) heb ik de organisatie van Bot 18 op me genomen.

Nou ben ik er niet heel druk mee, want we maken er gewoon een Slakkerwegtreffen van, zelfde locatie, zelfde drank, alleen is er deze keer geen verzorgde barbecue.

het treffen zal door het leven gaan als het Slakkerweg BOT
 
Voor degenen die nog steeds op het 6e Slakkerwegtreffen zitten te wachten, is er nu een passend alternatief.

Omdat de organisator van Bot 18 vroegtijdig afhaakte, (angst, hormonen, een ondeugende ....?, ) heb ik de organisatie van Bot 18 op me genomen.

Nou ben ik er niet heel druk mee, want we maken er gewoon een Slakkerwegtreffen van, zelfde locatie, zelfde drank, alleen is er deze keer geen verzorgde barbecue.

het treffen zal door het leven gaan als het Slakkerweg BOT

Volgens mij hebben we de vorige keer de drank toch echt een beetje op gemaakt en zul je toch voor nieuwe moeten zorgen })
 
Nee hoor, de drank was niet op. Er stonden nog een paar kratjes in het tanklokaal.........
 
Wijziging in de datum, sorry voor degenen die daar last mee krijgen, maar anders krijg ik het zelf niet rond. De datum voor het Slakkerweg Bot zal zijn:

20-21-22 oktober 2017
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan