Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die undertail ziet er mooi uit zeg. Vraag me alleen wel af of die led richting aanwijzers een beetje opvallen.
Waarom ga je het toch niet gebruiken?
 
40 uur taakstraf :')

en de rest allemaal voorwaardelijk..

Nederland *O*
Sja. Tis ook nog eens jeugdrecht gezien sjaakie destijds 17 jaar was.
Heb vandaag gehoord dat hij ongeveer 2/3 maanden zn scooter rijbewijs had en er net 1 maand werkte. Zn advocaat pleite voor schuld zonder straf.. kwam met allerlei voorbeelden aan, had het over culpa, dan weer over een studie over niet volgroeide hersenhelften tussen 18 en 24 jaar, over iets wat bij de landmachtdagen was gebeurd (iets met een helicopter) en allemaal gelul. Dus ben benieuwd. Officier van justitie ging er iig niet in mee.


Anyway.
Vraag;

Kan iemand voor mij het sluipverbruik meten van de accu op de SV..?
Ging hem voor zn winterslaap effe wassen en wilde effe de km stand noteren maar de accu gaf een prachtige 5.4 volt. Dat ging dus niet door. En dat terwijl ik 3/4 weken ervoor nog gereden had. Misschien 5. Dus zonder extras eraan kom ik op een (verwaarloosbare) 0.9 miliamp. Net geen 1 miliamp/uur. Das dus niks. Maar met mijn atré ding eraan kom ik op 7.4miliamp/uur. En dat is goed voor 1.2amps per week. En dan is idd na 4/5 weken de sap op.

Iemand hier met het zelfde? Of rij ik gewoon te weinig?
Mocht je niet weten hoe of wat; alles van de plus af van de accu, contact UIT, en dan de multimeter eerst met 10a meten om te kijken of hij niet boven de 200ma komt en dan op de miliamps meten. Bij mij had ik eerder mn zekering van de multimeter gesloopt nml. 200ma is ook niks natuurlijk ;)
 
Die undertail ziet er mooi uit zeg. Vraag me alleen wel af of die led richting aanwijzers een beetje opvallen.
Waarom ga je het toch niet gebruiken?

De ledjes zijn zeker duidelijk, kwam hem tegen op Ebay en vond hem zo mooi dat ik hem gelijk heb gekocht. Echter is de kans groot dat ik deze sv binnenkort weer weg doe en dan krijg ik mijn geld er nooit meer voor terug.
 
De ledjes zijn zeker duidelijk, kwam hem tegen op Ebay en vond hem zo mooi dat ik hem gelijk heb gekocht. Echter is de kans groot dat ik deze sv binnenkort weer weg doe en dan krijg ik mijn geld er nooit meer voor terug.


Zou je voor mij de afstand tussen de knippers op willen meten?
 
De beste wensen nog allemaal! *O*

Hieronder een linkje naar een Sound video van mijn SV.
Deze kerstvakantie begonnen met wat materiaal te ordenen van onze vakantie afgelopen zomer.

Aangezien ik nog nooit iets gemonteerd heb is dit een voorproefje! En deze draait dan ook wat meer om het geluid ;)

KLIK!

Het is uiteraard in HD gefilmd maar ik heb geen idee hoe ik het ook in HD op youtube krijg? Iemand die me daar wat tips over kan geven? Ik heb het samengesteld in WMMaker wat jullie waarschijnlijk wel herkennen.

Enjoy! *D
 
De beste wensen nog allemaal! *O*

Hieronder een linkje naar een Sound video van mijn SV.
Deze kerstvakantie begonnen met wat materiaal te ordenen van onze vakantie afgelopen zomer.

Aangezien ik nog nooit iets gemonteerd heb is dit een voorproefje! En deze draait dan ook wat meer om het geluid ;)

KLIK!

Het is uiteraard in HD gefilmd maar ik heb geen idee hoe ik het ook in HD op youtube krijg? Iemand die me daar wat tips over kan geven? Ik heb het samengesteld in WMMaker wat jullie waarschijnlijk wel herkennen.

Enjoy! *D


Ik heb zelf ook wel ervaring met werken met WMmaker, het ligt waarschijnlijk aan renderingssettings.
Kan ook zijn dat het met tijd beter word, zou na een dag nog eens kijken.
 
Ik heb zelf ook wel ervaring met werken met WMmaker, het ligt waarschijnlijk aan renderingssettings.
Kan ook zijn dat het met tijd beter word, zou na een dag nog eens kijken.

Het is inmiddels gelukt, ik heb een tag toegevoegd in YouTube en daarna was HD beschikbaar. Maar kan ook toeval geweest zijn en dat YouTube gewoon nog wat tijd nodig had... :?
 
Iemand nog interesse in een setje progressieve veren? Ik weet niet meer welke van de 2 sets de progressieve en welke de originele zijn, maar daar kun jij heel makkelijk achter komen als je nog originele veren in je motor hebt zitten. Mogen weg voor een zacht prijsje: 25,-

 
De veren zijn intussen verkocht.

Iemand nog op zoek naar SV onderdelen? Ik ben mn schuur aan het opruimen.
 
Laatst bewerkt:
Hm, jammer. Wat heb je nog allemaal aan spul liggen?

Iemand trouwens ervaring met de volgende steun? Ik vind eigenlijk 40 euro duur, maar ik wil van m'n stepjes af.
MOTEA | Motorfiets onderdelen et accessoires | Nu Kopen!

Mogelijk iemand nog een andere optie/oplossing?

Ik heb bij mijn R6 een 2e voetsteun gekocht (van DennyzfR6).
het voetsteun deel er afgezaagd hem wat bijgevijld en zwart gespoten.

Was/ben best trots met het resultaat.
IMAG0629.jpg

IMAG0640.jpg

IMAG0641.jpg

IMAG0645.jpg

(verf was op laatste foto nog een beetje nat)
Van af dat moment wist ik eigenlijk dat ik wel een hele motor zelf wilden knutselen. :+
 
De wikkels die kort op elkaar zitten horen boven..


De originele veren zitten volgens het handboek met de" smaller spring pitch end must face downward SV650s "
Dus dan zitten de windingen die dicht op elkaar zitten juist naar beneden gericht.
Als je naar de theorie van onafgeveerde massa kijkt dan zou je inderdaad juist de windingen die dicht bijelkaar zitten naar boven plaatsen. het handboek is daar tegenstrijdig in.
 
Ik heb bij mijn R6 een 2e voetsteun gekocht (van DennyzfR6).
het voetsteun deel er afgezaagd hem wat bijgevijld en zwart gespoten.

Was/ben best trots met het resultaat.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(verf was op laatste foto nog een beetje nat)
Van af dat moment wist ik eigenlijk dat ik wel een hele motor zelf wilden knutselen. :+

Hmm ook een optie om dat te gaan doen.

@Benniez, heb je nog een rechter voetsteun liggen voor een mooi prijsje?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan