Rothewald inrijklem

Jebbe1112

MF'er
28 okt 2014
175
0
Maarssen
Lezers,

Heb geen ander topic gevonden hierover maar ik zit het met volgende:

In mijn schuur heb ik weinig plek, en als ik mijn duke op zn zijstandaard zet, helt hij ver over naar links ( is normaal ).

Nu heb ik bij o.a. Motozoom een inrijklem gezien, kost € 69,95 en ziet er degelijk en gemakkelijk uit.
Motozoom heeft alleen deze klem niet in de winkel.

Iemand hier ervaring mee, en is dit stevig genoeg om een motor langere tijd te parkeren?

Kan momenteel geen foto uploaden, zal dit evt zsm doen.
 
dr is net een inrijklem te koop gezet voor 30 euro en ik weet niet welke duke je bedoelt maar men heeft nog wel eens een maximale diameter die er fatsoenlijk klem in gaat, meer als 19 inch bijvoorbeeld.

ow

ja is stevig genoeg (als het wiel dus klein genoeg is om geklemd te worden) *O*
 
Ik heb een keer een motor verkocht aan iemand die hem op kwam halen in een busje met zo'n standaard erin. Het is dat ik geen aanhanger heb anders had ik direct zo'n klem gekocht. Staat als een huis en je duwt hem er vrij gemakkelijk in en uit.
Als je je motor rechtop wil hebben zou ik er gewoon een kopen. Misschien kan je ook een motormover overwegen, daar zitten wieltjes onder en kan je hem nog zijdelings verplaatsen.
 
Je hebt ze voor minder.
Bij HBM machines zijn ze in de aanbieding voor 40 euro. Ik ga er zelf ook 1 halen om de fiets te kunnen vervoeren naar het circuit.
 
Lezers,

Heb geen ander topic gevonden hierover maar ik zit het met volgende:

In mijn schuur heb ik weinig plek, en als ik mijn duke op zn zijstandaard zet, helt hij ver over naar links ( is normaal ).

Nu heb ik bij o.a. Motozoom een inrijklem gezien, kost € 69,95 en ziet er degelijk en gemakkelijk uit.
Motozoom heeft alleen deze klem niet in de winkel.

Iemand hier ervaring mee, en is dit stevig genoeg om een motor langere tijd te parkeren?

Kan momenteel geen foto uploaden, zal dit evt zsm doen.
Louis.eu is altijd goedkoper: Buy Rothewald Front Wheel Motorcycle Stand | Louis Motorcycle & Leisure

Dergelijke stands zijn redelijk universeel. Her en der te koop.

En werken prima. Alleen bij 21"wielen, is het lastiger.
 
Voor een Duke zou je waarschijnlijk ook nog een normaal crossbokje kunnen pakken.
- 24mx.nl

Dan heb je de wielen/vering direct vrij van de grond (staat daardoor ook wel wat minder stabiel dus minder handig wanneer je een kruipschuur hebt).

Voordeel is dat je daar ook wat aan hebt als je onderhoud wilt doen.
 
Laatst bewerkt:
Wielklemmen online kopen. Webshop Powerplustools.nl - Powerplustools

Ik heb die van Powerplustools. En heb er later nog eens eentje bij de Gamma gekocht in de aanbieding. Beide werkten perfect voor m'n GPZ500S, Z750 R, 690 Duke (IV) en nu MT-07.

Ik parkeer m'n motor er altijd in, echt ideaal. Snel, simpel en scheelt ook een beetje ruimte in de schuur. En makkelijk olie peilen :+
Ook prettig als je de motor op de bok wilt zetten of gewoon een beetje aan de motor wilt werken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan