Hoge prijs gebroken frame

PeterRS

MF'er
18 apr 2011
203
0
Badhoevedorp
Beste heren,

Op marktplaats staat een frame voor een S1000RR te koop. Dit frame is gebroken en heeft duitse papieren, de vraagprijs is 2750 euro.

Ik heb geen belang bij een nieuw frame, ik vraag me allen af waarom de prijs zo hoog is voor een frame waar je (naar mijn inziens) helemaal niets mee kan.

Ook staat dit niet op zichzelf, ik heb laatst een frame met gebroken balhoofd te koop staan voor rond de 2000 euro.

Hoe zit dit??
 
Ja dat zijn ratjes maar om nou te zeggen dat jij dat had zien aankomen door dat ene ding?

Wielen kleur bloknmr en balhoofd te strak is allemaal niks bijzonders ik zal het nader verklaren ;).

Wielen ducati sloeg de spijker na de 916 ineens raak met de 996 wielen (zo over te zetten). Ik weet niet wat voor duc maar weet zeker dat elke ducatist een voorkeur heeft in wielen.
Kleur Ik ben wel is gecrasht en een rode of gele duc tank vind je zo dan is het kuipensetje er bij ook vaak te vinden.
Bloknmr: het is een duc...... Afhankelijk van het jaartal en type was dit misschien al ze 5 e blok.
balhoofd te strak deze stelt elke zelf onderhoudende motorrijder weleens af sommige weten alleen niet wat ze doen vandaar te strak.



[afbeelding]
mijn fiets nu ook gejat?

Type mag je weten hoor: Ducati 1098
Of jouw fiets ook gejat is kan ik niet weten, en wil ik ook niet weten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan