Sena 20S, iemand al ervaring hiermee?

Dan weten de mensen waarover je het hebt:

20S_191.jpg
 
Heb hem vorige week gekocht.
Voor de FM functie hoef je hem niet te kopen.
Waarom? De radio ontvangt gewoon helemaal niets, behalve ruis dan.
Gelukkig heb ik hem daar totaal niet voor gekocht. ;)
 
Heb de SMH10 en die is gewoon goed, dus die zal ongetwijfeld nog weer beter zijn :P

Grootste voordeel van Sena tov de rest is dat je deze onder het rijden kunt bijladen. Hele reden dat ik deze wilde hebben. Blijkt dus dat ze tevens Universal Intercom hebben wat betekent dat ze met ieder ander merk headset kunnen pairen (kwaliteit is wel lager dan sena-sena), hendig. De rest... kan de rest ook. Bereik is overal goed, behalve als er even een berg in de weg staat. Maar da's nogal wiedes. Veel meer dan een paar honderd meter haal je niet uit de 10 (maar die heeft geen externe antenne), maar ik moet zeggen dat dat me slechts een paar keer gestoord heeft.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er nog niet mee gereden, maar wat ik zoal op internet lees is dat de 20S gemakkelijk een hele dag zonder bij te laden gebruikt kan worden.
Zie het nut er niet van in om onderweg bij te laden, zit je weer aan een kabeltje, en dat brengt nare herinneringen uit het portofoontijdperk terug :X
 
Ik heb er nog niet mee gereden, maar wat ik zoal op internet lees is dat de 20S gemakkelijk een hele dag zonder bij te laden gebruikt kan worden.
Zie het nut er niet van in om onderweg bij te laden, zit je weer aan een kabeltje, en dat brengt nare herinneringen uit het portofoontijdperk terug :X
Nou... Ik was afgelopen zomer op vakantie in Noorwegen en Rusland, en als je een paar dagen zonder stroom moet doen is het verrekte handig. Na dag 1 wordt het peniebel, ergens in dag 2 is ie gewoon leeg en als je dan door wilt lullen is het handig dat je tijdens het rijden kan bijladen. Zit je wel even een paar uur aan een kabeltje maar... je zit toch op de motor, waar wil je heen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan