Triumph 900 T400 "Steamer"

Ging ff mis
full
 
Als jullie het leuk vinden kunnen we in het voorjaar wel eens bakkie doen , als we tijd en lekker weer hebben. Ik dacht zoiets als de MC D in Waalwijk voor allen zo'n 100 km .
Of loop ik wat te hard van stapel O-)
 
Best netjes.

Ik ben veeleisend. Ik wil hem af kunnen sluiten met een sleutel en mijn helm etc er in kunnen stoppen als ik ergens naar binnen ga tijdens alledaags gebruik. Maar ik wil hem ook met mijn baggage mee naar binnen kunnen nemen als ik naar voor mijn werk in het buitenland ben. Dus geen dingen die ik uitgebreid los moet gaan schroeven. Nonfango of Givi zijn wat dat betreft goede opties, maar prijzig. Het liefst zou ik een soort monokey oplossing willen hebben in aluminium kisten en dan zonder dat het meteen Touratech Zega geld kost. Jawel, het welbekende dubbeltje op de eerste rang. ;)
 
Moet kunnen Hans. Waalwijk is wel te doen. Ben gisteren nog in de buurt geweest. Maar goed, gisteren was ik op de Tiger bij heel veel in de buurt. Als je vanuit Gelderland naar Zeeland rijdt, dan kom je nog eens ergens. :)

Gezellig Bas. :)
 
Dat ziet er goed uit. :) En ook rood. :Y

Zo'n soort reis wil ik ook wel eens gaan doen. Marokko staat ook op het lijstje.

Wat voor rek en koffers heb jij trouwens, Bas?
 
Laatst bewerkt:
touratech koffers eigen bouw rek , aluminium versie top rek ( triumph)

Marokko zeer mooi land om te rijden , hotels eten en benzine niet duur , motor op transport naar malaga via motormove en zelf met de groep daarheen gevlogen , 2 uur rijden en je zit op de boot maat tanger of tangermed
 
dat 'eigen bouw rek' komt toch wel erg vaak terug. Misschien moet ik dat ook maar eens gaan leren... ;)

Ik zit in de board of advisors van een startup in Marokko, dus lijkt het me wel leuk om eens die kant op te rijden. Wie weet...
 
Dit zijn onze "Spaanse Tigers "die permanent gestald staan in de buurt van Malaga. Slechts 100km van de boot naar Marokko. Een aantal van ons zijn in oktober nog in Marokko geweest :)

Wij vinden het ideaal om af en toe heen en weer te vliegen voor 150 euro retour en in Spanje of Marokko te gaan rijden. Prachtig daar 8-)
Er is veel mogelijk bij motor/reis en Tiger fanaat Frank van het bedrijf www.tripleaevents.nl zoals het stallen van je motor,pick-up van de airport en (dat is nieuw) het gebruik van een eigen vakantiewoning met zwembad tijdens je verblijf !
Zal later nog wat sfeerplaatjes plaatsen.
:]
full
 
Hier eigenbouw met een nagemaakte Touratech bevestiging ,
zijn niet te groot 29 ltr , maar de motor is slechts 93cm breed.
full
 
Laatst bewerkt:
Die laatste vind ik wel wat. Ik heb zelf ook naar de boxen van Darr zitten kijken. Met 32 liter ook niet groot, maar wel netjes en alu. Denk dat dat er wel goed uitziet op een Tiger. Dan heb ik nog steeds wel een kofferrek hebben. Eigenbouw of wat anders.
 
Nou is het toch wel weer redelijk stil gevallen hier...

Afgelopen week heb ik een aantal dagen in Engeland gezeten. Dat was leuk en had als bijkomend voordeel, dat ik het zwarte kunststof paneel voor achter de tellers kon scoren bij een lokale motor sloperij. Die kan er dus weer op. :)
 
Heb van de week een voorbandje erom gefreubelt,voor 53 euries was ik klaar.
weer een vertrouwde Mefo Explorer , gaat ong 9 k mee en ik kan er mee
lezen en schrijven, z'n enige minpuntje is bij nat weer, maar dat doen
die grove banden allemaal.
Heb hem vandaag meteen maar even in het zand uitgelaten,
was wel lekker rustig :]
full
 
LOL, zo blijf je bezig. :)
Heb nog nooit van die Mefo Explorer gehoord. Overblijfsel uit je DR dagen? Ik heb wel wat enthousiaste verhalen over de Mitas E07. Dat leek me ook wel wat. Maar goed, deze bandjes kunnen nog even mee. Eerst maar eens oprijden.
 
Dat ziet er ook wel serieus uit. Gaat dat ook nog een beetje lang mee? Op 90% asfalt. ;)
 
Die nop kan je helemaal op rijden op het asfalt, en zal dus wel even mee gaan ;)

Zelf pas zo'n 1000km mee gereden :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan