Lettertjes op de remmen enzo....

Hyro

Die hard MF'er
31 jul 2013
517
164
Goedemiddag allen,

Mijn naam is Jeroen en ik ben bezig om een 81'er CB400n te verherbouwen (biereco style vrees ik :X )
Nu zijn de clip-ons binnen en ben ik bezig om de bekabeling en de aanverwante ijzerwaren weer op orde te brengen.

Daarbij wil ik de remhendel etc. weer op kleur brengen (zwart), echter wil ik daarna die kleine lettertjes ook weer in een (leesbare) kleur brengen, en de rode accenten uiteraard.

Heeft iemand daar ervaring mee (en het bijbehorende geduld waarschijnlijk) :Y

Wat is de beste manier, een penseel maatje ieniemienie en een vaste hand?
 
Klinkt vreemd, maar de diep gelegen letters en symbolen kun je inwrijven met Wasco krijt, wanneer dit zorgvuldig gedaan is met pure alcohol indeppen. Dan zou het moeten blijven zitten.

Succes
 
Bij golfclubs (sorry, heb nog meer rare hobbies) doen we dat - als de tekens gegraveerd zijn tenminste - met tandenstokers ipv penseel. Daarna evt opvullen met blanke lak, blijft 't lang goed.
 
Wasco krijt ken ik nog wel van heeeeeel lang geleden, goeie tip, ga ik zeker proberen.

En anders de golfclub optie, klinkt ook aardig!
Ik zal zeker de resultaten hier posten!

Dank voor de Hulp! :}
 
Hehe wasco krijt moet zeker wel een tijdje blijven zitten. Meer dan een jaar geleden heeft de banden boer de draai richting op mijn velgen gekalkt. Zit er nog steeds op. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan