Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Batterij van de afstandsbediening alarm vervangen.....beetje zonde als het nieuwe seizoen begint, motor heeft een grote beurt gehad, ding naar buiten krijg je hem niet vh alarm af.... |(

Is me overkomen dus.....overkomt me geen tweede keer!
 
Ben een beetje aan het experimenteren om een foto/filmcamera op de motor te bevestigen. Hij zit erop ne nog even wachten op beter weer. Heb de camera aan de zijkant van de radiateur zitten nu. Wil ook nog iets maken dat de camera midden voor over het ruitje opneemt. Eerst maar eens kijken hoe hij opneemt voordat ik verder ga.
 
Andere pijp erop gelegd :)
jxyeqtwp9qf.jpg
 
Vandaag de voorremmen wat liefde gegeven.
Achterste zuiger zat bij allebei de remklauwen vast en de blokken waren als een spiegel.
Wat eerst een volle hand kracht koste doe ik nu met 2 vingers.

10550986_772332406185800_6446326531471713350_n.jpg


10559705_772332422852465_8555324555497185644_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
- Vandaag een wit ledje onder mn tellers geprobeerd, ga toch voor blauwe denk ik.
- Alle kuipbouten zwart overgespoten en erin teruggedraaid.
- Nieuwe spiegel gemonteerd en allebei even glanzend zwart gespoten ipv dat antracietgrijs plastic..
 
Herrie laten maken... ;(

Gisteren onderweg naar huis begon mijn CBF ineens te ratelen als een oude, koude dieselmotor. Ik heb hem direct aan de kant gezet en heb de rest naar huis gelopen. Thuis nog een keertje gestart, en het lijkt de ketting van de nokkenas te zijn, wat zou kunnen wijzen op een kapotte kettingspanner. Kan ik die zomaar eraf schroeven om te bekijken ?
 
Niks -O-
En de komende week ook niet omdat ik nog in het buitenland zit '(
Met de wetenschap dat er zoveel mooie spulletjes zijn binnengekomen :r
 
Net even een nieuw lampje gehaald en een litertje olie.
Lampje die de kentekenplaat aanlicht was kaput, dus meteen even vervangen. Olie bijgevuld, en accu aan de Lader gehangen want het motortje wou niet starten vanochtend..
 
Vandaag de voorremmen wat liefde gegeven.
Achterste zuiger zat bij allebei de remklauwen vast en de blokken waren als een spiegel.
Wat eerst een volle hand kracht koste doe ik nu met 2 vingers.

[afbeelding]

[afbeelding]

Met dat kapotte rubbertje zit je voorrem weer vast, nog voor het seizoen afgelopen is.

Hoop dat je de rest van het remsysteem wat meer liefde gegeven hebt. ;) :+
 
Koplamp covers gemonteerd en een carbon koppelingsdeksel cover. Nu nog even sparen voor de volgende upgrades, de veringen... :)

full


full


full
 
Oude tankpad verwijderd met een hoop pijn en moeite (zat er al 21 jaar opgeplakt) en even een wat modernere opgeplakt:

73f1wh.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan