Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga dit jaar weer 3 keer 'circuit'rijden op Lelystad. Erg veel zin in om de SV weer eens goed uit te laten :] *O*
super tof ben daar met m'n R6 en CB500 ook eens geweest, zit er ook aan te denken dit jaar er een keer met de SV te rijden.
via welke organisatie ga je?

Wel eens overwogen echt het circuit op te gaan met je SV?? :]
 
super tof ben daar met m'n R6 en CB500 ook eens geweest, zit er ook aan te denken dit jaar er een keer met de SV te rijden.
via welke organisatie ga je?

Wel eens overwogen echt het circuit op te gaan met je SV?? :]
ik ga via Motoport Leeuwarden. Net wat goedkoper dit jaar dan Vado en Motor Circuit Training. Plus een strippenkaart van 3 deelnames betekent korting (al ist maar een beetje).
Vorig jaar ook 2 keer geweest en het is echt super vind ik. Wil best een keer op een echt circuit maar dat vind ik vooralsnog gewoon te duur. Voor 3x Lelystad kun je 1x naar Assen.. mij niet gezien ;)
 
Wat zijn een beetje fatsoenlijke 'frame sliders' voor een sv650s? En werkt zoiets nou echt of is het een beetje schijnveiligheid? Zit te denken om toch maar een setje te kopen voor mijn sv al is een betere optie natuurlijk gewoon niet vallen.
 
Ja dat werkt. Kan ik beamen heelaas en wel 3 keer. Ik zou ze van LSL nemen.
Waarvan ik nog 1 linker kant over heb..
 
Wat zijn een beetje fatsoenlijke 'frame sliders' voor een sv650s? En werkt zoiets nou echt of is het een beetje schijnveiligheid? Zit te denken om toch maar een setje te kopen voor mijn sv al is een betere optie natuurlijk gewoon niet vallen.

Ja dat werkt. Kan ik beamen heelaas en wel 3 keer. Ik zou ze van LSL nemen.
Waarvan ik nog 1 linker kant over heb..
:^ de schademotor die ik had gekocht zag er behoorlijk gehavend uit, maar op het frame zat geen krasje.
De LSL vuldoppen hadden zichtbaar een hoop schade afgewend.
 
R&G is ook goed als je volle kuip hebt. Mijn linkerdop is nog steeds beschadigd maar kan nergens een vervanging vinden.
 
Als er morgen niet absurd veel wind staat ga ik hetzelfde doen [afbeelding]Hoe 'stopt' iemand nou met motor rijden, dat is het zelfde als stoppen met adem halen, iedereen kan het heel even maar niemand houd het z'n hele leven vol.

maar nee geen intresse.
als ik naast de SV-R en de Thundercat er nog een fiets bij neem, word ik denk het huis uitgezet.
[afbeelding]
[afbeelding]

Verkoop mij de SV-R maar... :P
 
Was iemand in Delft vandaag? :] :]

f6517412230f5a0ebf0a569e24dc1ce03d4d6aff0fe3e224.jpg
 
ik ga via Motoport Leeuwarden. Net wat goedkoper dit jaar dan Vado en Motor Circuit Training. Plus een strippenkaart van 3 deelnames betekent korting (al ist maar een beetje).
Vorig jaar ook 2 keer geweest en het is echt super vind ik. Wil best een keer op een echt circuit maar dat vind ik vooralsnog gewoon te duur. Voor 3x Lelystad kun je 1x naar Assen.. mij niet gezien ;)

Doe es een link, zie het zo gauw niet op hun site. Heb wel interresse :]
 
Goddomme, jullie ook alweer zo'n zin om te rijden? Is naar mijn gevoel veel te lang geleden! Word weer s hoog tijd dat die temperaturen richting de 20c gaan!
 
ik heb ook wel weer zin om op de SV te gaan rijden. Doe de laatste 2 maanden alles met de KLE of met m'n koekblik. Maar heb geen zin om de SV onnodig bloot te gaan stellen aan de pekel, dus ze blijft nog een maandje binnen denk ik.
 
Mijn vingers werden nogal koud, maar het was goed te doen. Misschien toch maar eens van die handvatverwarming kopen.
...

:N , verwarmde handschoenen nemen :Y Je handen koelen van buiten af, handvat verwarming werkt in de kom van je hand. Verwarmde handschoenen houden alles warm *D
 
:N , verwarmde handschoenen nemen :Y Je handen koelen van buiten af, handvat verwarming werkt in de kom van je hand. Verwarmde handschoenen houden alles warm *D


Klopt alleen die irritante draadjes.. of dan die batterijen die echt niet zo lang meegaan.

Ik heb nu van held speciale handschoenen die extra goed werken met handvatverwarming en ik heb niet te klagen.
Aan de binnenkant zijn ze een stuk dunner en aan de buitenzijde juist extra dik, moet zeggen dat dit echt goed werkt en het is ook een duidelijk verschil tov mijn andere winterhandschoenen.
 
Goddomme, jullie ook alweer zo'n zin om te rijden? Is naar mijn gevoel veel te lang geleden! Word weer s hoog tijd dat die temperaturen richting de 20c gaan!

Afgelopen maandag nog gereden om in Rotterdam m'n nieuwe GoPro op te halen.
I.c.m. thermo kleding is leer nog goed te doen, alleen m,n handen vroren er af. :')

maar afgezien van het glijden op sommige lasnaden was het wel weer heel lekker.
Al was het alleen maar om het geluid :9~
 
eindelijk het is al weer februari nu nog even wachten dat de vorst weg blijft
 
ik doe dat voordat ik hem wegzet, de zuren in de oude olie door de verbrandingsresten zitten dan niet mijn lagers te verteren.
Dus verse olie in het blok rondstarten zonder dat hij kan aanslaan en de lagers leven langer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan