MV Agusta - bestaat er een mooiere?? Deel 6

Mijne mag van het weekeind onder het hoesje vandaan.
Ik heb namelijk een Quickshifter gekregen van mijn vrouw *O*
Leuke verjaardags cadeautjes.

Kortom het nieuwe rijden kan beginnen. :]
Hint, je vrouw wil dat je eerder thuis komt als je een stuk gaat rijden. Scheelt toch snel weer een seconde een ritje. Leuk spul zo'n QS.
 
Ready to go
2l937ea.jpg
 
Staat er weer mooi bij Jeroen! Compliment voor je knappe werk.
Als ze nog eens zeggen dat MV rijders niet zelf sleutelen haha :o 8-)
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal!!

Even voorstellen; ik ben Patrick en sinds een week ook in het bezit ven een MV. Mag mij de trotse eigenaar noemen van een nieuwe F3 800. Het lange wachten op het voorjaar is begonnen........!!!!

Bij deze een piccie van mn aanwinst........... :]

full
 
Ik laat het mooi doen. Heb vroeger vaak genoeg aan m'n brommertje gesleuteld maar aan m'n motor eigenlijk nog nooit. Geen plek, geen gereedschap en ik heb de neiging om onderdelen over te houden. :+
Wat onderdeeltjes eraf of er bij aan sleutelen doe ik nog wel maar onderhoud besteed ik uit.
 
Vandaag klopt het... Zou verder gaan, maar toch ff geen zin... Maar ja, dat betekent niet dat iemand anders het doet :o
Gelukkig kan dat ook een andere dag.

Ik ben nog opzoek naar het clipje welke je achterrempedaal koppelt met de vork. Deze miste toen ik alles uit elkaar haalde. Dat clipje (rechts)
mfum6dqk1m3RCAdCJKDGL1Q.jpg


Ik heb me vandaag ook iets anders bezig gehouden nu de MV wachtende is op het mooie weer.
10931705_10153026168678118_3115422682444540655_o.jpg
 
Ik ben inmiddels voorzien van het betreffende clipje dankzij een gulle gever :)
Dan is het nu weer tijd om te wachten op mooi weer.
 
Laatst bewerkt:
Hey
Ik ben nu een tijdje opzoek naar een gebruikte RG3 uitlaat voor mijn F4 1000R, weet iemand hier er toevallig nog een te liggen of waar ik meer kans heb ze tegen te komen?
 
De delen waar de eindtips aan vast zitten moeten gelast worden. En de eindtips moeten er weer op gezet worden. Dat klusje ga ik nog wel doen binnenkort en dan gaat de RG3 de verkoop in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan