Yamaha Fazer 600 topkuip verwijderen

jayarade

Rookie
2 sep 2014
8
0
rdam
Motorshopper: Yamaha Fazer 600 hyperpro - Foto's

ik wil graag deze motor als voorbeeld nemen. wat is er precies nodig om deze topkuip te verwijderen en dan wat is er nodig en wat is er nodig om hem dan zeg maar als een naked uitvoering te hebben?

want ik vind bijna alle motoren met een kuip gewoon niet mijn smaak. maar soms als je en leuke motor ziet voor en goede prijsje dan denk ik aan van hoe en wat als ik die topkuip weg haal.

alleen heb ik daar 0,0 ervaring mee. kan iemand mij in de goede richting wijzen waar ik meer hierover kan lezen
 
welkom op motor-forum :]

xj600n

Yamaha%20XJ600N%2002.jpg
 
Laatst bewerkt:
Even uit mn hoofd:
Kuipruitje demonteren
Spiegels demonteren
Binnenpaneel demonteren
Knipperlichten demonteren
Kuip demonteren
Tellers en koplamp kan bij dit alles blijven zitten. :)

Daarna kan je gaan kijken voor een vervangende koplamp/tellers en alle bekabeling mooi wegwerken natuurlijk.
 
Motorshopper: Yamaha Fazer 600 hyperpro - Foto's

ik wil graag deze motor als voorbeeld nemen. wat is er precies nodig om deze topkuip te verwijderen en dan wat is er nodig en wat is er nodig om hem dan zeg maar als een naked uitvoering te hebben?

want ik vind bijna alle motoren met een kuip gewoon niet mijn smaak. maar soms als je en leuke motor ziet voor en goede prijsje dan denk ik aan van hoe en wat als ik die topkuip weg haal.

alleen heb ik daar 0,0 ervaring mee. kan iemand mij in de goede richting wijzen waar ik meer hierover kan lezen
waarom zou je als yamaha dat al voor je heeft gedaan:?
Yamaha%20Fazer%20600.jpg


Hetzelfde met bv de bandit, die is er ook al in zowel naked als gekuipte versie
 
Terug
Bovenaan Onderaan