Nieuwe band loopt aan tegen cardan

Die ene

Die hard MF'er
18 jun 2013
301
4
Bemmel
Heeft iemand hier enig idee of er wat te stellen valt aan de velg of cardan?

heb net een nieuwe band laten monteren en die loopt iets aan met de wang tegen het cardan.
Ook niet de hele tijd, steeds een klein gedeelte, net of er een slag in de band (dus niet de velg) zit.

Band heeft standaard voorgeschreven maat ....
 
Zonder speling kan hij nog wel een versleten wiellager ofzo hebben. Had ik ook met mijn BMW. Tijdens het rijden duidelijk zoemend geluid hoorbaar, en uiteindelijk het lager helemaal uit elkaar gevallen tijdens het rijden en de keerringen om zeep geholpen. Had ik nou maar even gecheckt..

Ik zou checken of het wiel recht loopt, en zo ja een randje er af halen..
 
ben beetje lui, en lees niet alles door, sorry, maar had voor mijn Virago
ook een nieuwe band nodig.
dealer was dik een kwartier aan het zoeken voor me, omdat mijn vrouw vaak achterop zit,
en hij dus zoeken moest naar banden met een stijve wang, anders zou de band aanlopen tegen de achtervork.

idee?
 
Daar moet een foto bij. :P

b2743f46-d6f6-4a40-9b20-89170b565860.jpg
 
we zitten hier nou al 10 pagina's te ouwehoeren over iemand die met schade en schande ontdekt heeft dat de ene band vergeleken met de andere band wat breder uitvalt dan de andere.
Deze meneer in kwestie heeft daar wat last van omdat de speling bij hem wat minder is dan anders.

jammer, maar zie het probleem niet zo, afgezien van het feit dat hijzelf het probleem niet zo snel kan oplossen omdat hij een ander het wil laten doen, iets waar we anderen weer op afbranden.

ik kan iederen zijn standpunt hier wel begrijpen, maar het zondermeer niet eens zijn met elkaar heeft gewoon echt geen nut.

:)

:j pies to all *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan