yahama r6 bj 1999

Samuelm1987

Rookie
1 feb 2015
4
0
Rotterdam
heb gisteren yahama r6 gehaald reed eerst gewoon goed maar zodra ik mijn lichten aan deed viel me motor uit en starten deed tie ook niet via accu starten hij weer wel wat zou er aan de hand zijn is gewoon constant vooral als ik me lichten aan doe :( :( :(
 
Ik heb de openingspost serieus 10x gelezen en ik begrijp er nog steeds geen reet van... :?


Ik snap dat er mensen zijn die niet goed zijn in de Nederlandse taal, maar dit slaat werkelijk alles. '(

Ik, Samuel, heb gisteren mijn Yamaha YZF-R6 opgehaald. De motor reed goed tot ik mijn lichten ontstak. De motor sloeg af en wilde/wou niet meer starten. Starten via de accu lukt wel. Wat zou er aan de hand kunnen zijn, lieve forumleden? Het gebeurt steeds op het moment dat ik mijn lichten ontsteek.
 
Laatst bewerkt:
Ik, Samuel, heb gisteren mijn Yamaha YZF-R6 opgehaald. De motor reed goed tot ik mijn lichten ontstak. De motor sloeg af en wilde/wou niet meer starten. Starten via de accu lukt wel. :? Wat zou er aan de hand kunnen zijn, lieve forumleden? Het gebeurt steeds op het moment dat ik mijn lichten ontsteek.

:}


_O-
 
Laatst bewerkt:
Ik, Samuel, heb gisteren mijn Yamaha YZF-R6 opgehaald. De motor reed goed tot ik mijn lichten ontstak. De motor sloeg af en wilde/wou niet meer starten. Starten via de accu lukt wel. Wat zou er aan de hand kunnen zijn, lieve forumleden? Het gebeurt steeds op het moment dat ik mijn lichten ontsteek.

Van jouw verbetering klopt anders ook vrij weinig met al je misplaatste komma's... Helaasch.

Anyway, waar heb jij je rijbewijs gekocht Samuel? Ik ben eigenlijk wel benieuwd :)
 
Op de lagere school moest je vroeger spreekbeurten houden. Hoe leg ik iets in begrijpelijke taal uit.
Tegenwoordig zullen scholen zich wel focussen op belangrijkere zaken :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan