Mongoliëspan - tweede leven !

Kunnen we niet een keer een enduro-achtig, offroad ritje, blubberpaadje meetinkje doen? Dan kom ik met de schwenker zonder bak maar met TS185 er op.
 
Dat kan vast wel alleen moet tegenwoordig zeepok dan maar mee ipv ikzelf... Want hij heeft nu mijn XL500..
Maar op termijn komt er echt wel iets met noppen terug hoor... Eerst nog iets beter ruimen hier en dan nog bedenken wat ik dan met noppen wil... Misschien wordt het wel gewoon een genopte goldwing adventure mad max scrambler tracker ratbike of zoiets...

Ga je nog naar AET met je TS hellracer?
 
Klickstart: moet ik de garage uitruimen voor de koppelingsplatenoperatie? Is daar wel lekker warm nu.....
 
Ik ook...
Maar gelukkig heb ik nog wel wat te vertellen over mijn agenda want ik had ook bijna in the usa gezeten in de week voorafgaand aan AET
 
Ik ook...
Maar gelukkig heb ik nog wel wat te vertellen over mijn agenda want ik had ook bijna in the usa gezeten in de week voorafgaand aan AET

Hou effe op over usa...

...ze willen mij er binnenkort naartoe sturen. Enkel voor politieke (macht-)spelletjes en proces bevrediging. :X
 
Zolang het maar in balans is en je er zelf ook nog een enigszins bevredigend gevoel aan over kunt houden
 
Het is echt een kwestie van flinke tegenzin en van lichte dwang... -O-

maar als ik weer terug ben dan is het nog maar 2 weekjes dat ik weer op de 3wieler mag rond hobbelen *O*
 
Laatst bewerkt:
Deze week dus op zowel de XL als op het span rond gehobbeld. *O*
Wel 'mysterysounds' bij allebei vanaf ergens halverwege de ritten. :o
Maar ook meteen wat zandpaadjes mee gepakt. :] Gaat stiekem veel makkelijkerder op 't spannetje. O-) En blijft leuk spelen. *D
 
Ja. T is weer maart idd..
heb er nog geen gebruik van gemaakt. Maar voor t span is dat ook niet nodig. Daar betaal ik gewoon t hele jaar voor.

Voor mij nog slechts twee daagjes en dan vlieg ik ook al weer de plas over. (alleen heb ik er wel plezier aan ;) )
 
Van 't weekend nog eens iemand laten proeven van dit legendarisch beest :)

Had zo'n schik met dat span,(maar was ook wel duidelijk haha) geeft een hele nieuwe dimensie, aan de Super Tenere, of een extra dimensie, wat rijd dat gaaf, en in het echt nog stoerder dan op de foto, heel erg dank voor deze nieuwe ervaring, in m'n nopkes, moet ik wel zeggen *O* *O* *O*
full


full
 
De tweede foto is genomen op een plek waar een boom in de weg lag, dat is dan weer het nadeel van zijspanrijden. Gelukkig waren we met drie en konden we de boom een beetje opzij trekken en vasthouden om het span door te laten. Verder werd Iggy natuurlijk ook veel geaaid door takken en zo :+
 
De tweede foto is genomen op een plek waar een boom in de weg lag, dat is dan weer het nadeel van zijspanrijden. Gelukkig waren we met drie en konden we de boom een beetje opzij trekken en vasthouden om het span door te laten. Verder werd Iggy natuurlijk ook veel geaaid door takken en zo :+


Zo hoort dat toch ok te gaan. Alleen maar rijden is ook niks aan. Dan kan je net zo goed naar de snelweg gaan. :P
 
:W
Sorry dat jullie me heel lang niet meer hebben gezien. Het span leeft nog, ik heb hem nog en hij loopt weer eens heel beroerd, waardoor hij weer veel aan de kant staat :(
Hoop dat het probleem nog eens opgelost geraakt en dat hier dan een leuke update komt :-)
 
Doe je nog steenhouwen? Je webpagina is helemaal motor gerelateerd en ik kan je niet Googelen omdat ik je achternaam niet meer weet.
Dat draakje op je marktstand ziet er wel heel gaaf uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan