Voxan Café Racer

alsnog gefeliciteerd met dit bijzondere moment!! .......en het blijft bijzonder en eigenlijk wordt het allen maar mooier, ik kan het weten ben nu zelf al weer 8 weken papa van een zoon en moet zeggen tgaat hard hij heeft sinds gisteren z'n handen ontdekt en hij was zelf stom verbaasd..........kortom zoals ze ook tegen mij zeiden ...geniet ervan *O*
 
Haha mooi man, ik heb al een dochter van twee, en die is me ook al bijdehant joh.. Echt super leuk.
 
Zo ff een berichtje uit de stilte. Nog niet veel met de Vox gereden, omdat gezin best veel aandacht vraagt. Ook voor het werk veel weg en dan is het lekker om een avond of dag met gezin te kunnen doorbrengen.

Gister met de oudste van 2 naar Bumba geweest. Voorstelling in theater. Wat vond dat kind dat mooi zeg _O-

De Vox heeft nog wat kleine opleveringspuntjes. De luchtbak is toch een fractie te hoog. Ontwerp werkt echter wel zoals de bedoeling is, dus dat blijft zo.

Voorste kleppendeksel lekt nog een beetje (teveel) olie. Dat had ik beter kunnen aanpakken toen hij helemaal uit elkaar lag :(

Vox dus maar weer op de sleutelplek om de puntjes op de I te gaan zetten.

Komt nog een klus aan denk ik, want het zijspan van de VFR word vervangen voor een bredere. Na gezins uitbreiding is de bestaande te klein.

Ook de V-Strom moet nog worden voorzien van koffers, en dus heb ik wel weer wat te sleutelen voorlopig.
 
Laatst bewerkt:
Voor een ieder:

Foto-OP33MKOA-D.jpg
 
Hoppa, oma ook weer aan de kant.

De nieuwe zijspanbak aan de VFR gaat door. Daarom heb ik de oude er alvast afgehaald, en weggezet. Wat een ruimte dan in eens in de garage.

Voxje naar de sleutelplek gezet, en hoop volgende week eens een avondje bezig te gaan.
Nieuwe kleppendeksel pakking is al wel in huis. Had Onno van HMI Motoren nog liggen.

Foto-7NG8WXOQ-D.jpg
 
Valt wel mee, op die plek waar die staat heb ik de ruimte niet zo nodig.
Ja mijn twee dames kunnen dan naast elkaar in het span zitten.
 
Reportage in de nieuwe Bigtwin *O* *O* Ikke trots.

Foto-AQGPECWM-D.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zal ik volgende week ff regelen. Kan zelf niet inscannen..
 
Ligt afgedrukt en al v.a. 20 februari in de winkel trouwens, dan hoef ik ook niet in te scannen O-)
Er staat zelfs een bedankje in voor jullie met mekare ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan