(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net op de a28 tussen a'foort en utrecht een zwarte suzuki gsx 600 of 750 f. Kenteken eindigend op HH.
 
Zojuist een mf motor gespot in een voortuin van de hofzichtstraat in alphen.
:W een mede-alphenaar.
 
Zojuist 1 min geleden gele fzs 600 of 1000 met een tas achterop waar normaal een topkoffer zit zegmaar. A15 ri rdam. Zit ingeblikt.
 
Ikke! het is een trolley die je op een topkofferplaat kunt klikken.

Op mijn beurt reed ik weer op de A16 voor de van brienenoord een raptor voorbij. Je ging uiteindelijk rechtsaf de A20 op
 
Vanmiddag rond de klok van 5 in Rotterdam Hillegersberg, een blauwe honda cbf600 met topkoffer met het kenteken; mv-jg-**.
Ik stond zelf op de motor achter je op de Terbregseweg. Wilde je nog aanspreken, maar toen ik naast je wilde gaan staan kroop je zelf snel naar voren toe bij het stoplicht :p
 
Vanmorgen om half elf zag ik een MF'er wegrijden bij tankstation Scheiwijk, een rode motor en fluo rugzak. Ik kwam net aanrijden.
 
Vandaag rond half 2 op de A28 bij strand nulde.
Blauw witte yamaha xtz750 kenteken M*-22-RH.

Zat helaas zelf in een koekblik. Dus was erg jaloers!
had een foto gemaakt maar die is mislukt.
 
Vandaag rond half 2 op de A28 bij strand nulde.
Blauw witte yamaha xtz750 kenteken M*-22-RH.

Zat helaas zelf in een koekblik. Dus was erg jaloers!
had een foto gemaakt maar die is mislukt.

Ik vermoede al dat de MF sticker de aanleiding van de aandacht was.
:W
Weet je dat je linker remlicht niet werkt?
 
vanavond op de A27, richting Utrecht, ter hoogte van de afslag lexmond achter een motorrijder met sticker gereden. Uit mijn hoofd had je kenteken my-44-gs.
Ik zat achter je toen we moesten wachten tot die vrachtwagen aan de kant ging.
 
vanavond op de A27, richting Utrecht, ter hoogte van de afslag lexmond achter een motorrijder met sticker gereden. Uit mijn hoofd had je kenteken my-44-gs.
Ik zat achter je toen we moesten wachten tot die vrachtwagen aan de kant ging.

Ik reed daar ook daarnet. Maar ik heb geen sticker :-|
 
AH nee wist ik niet.... Goed dat je het even zegt :P zal morgen even het lampje vervangen.

Volgende keer ben ik zelf hopelijk ook weer met de motor maar traytjes frisdrank en pakken koffie passen niet zo goed op de R6.
 
Het was ergens tussen kwart voor negen en tien.
De bestuurder had trouwens ook een rugtas op.

Ik reed daar om half tien. Heb geen andere motoren gezien.
Ik had een stapeltje MF stickers, maar sinds diefstal+ongeluk+diefstal heb ik nu geen MF sticker op mijn motor.
 
Vanmorgen rond 8:40 op de a1 naar Amsterdam: donkerblauwe Honda Nighthawk. Kan haast geen 250 zijn geweest want hij ging harder dan 100...

In elk geval gespot! :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan