Vocht/Aanslag in dashboard

fvo

MF'er
2 aug 2013
76
0
Papendrecht
Hallo allemaal,

Mijn Ducati monster 600 '98 staat sinds december al in een schuur die op kamertemperatuur is.
Nu is het mij opgevallen dat er een soort aanslag verschijnt (witte plekjes) onder het 'glaasje'.

Ik zou niet weten hoe dit hier komt of hoe ik het weer kan verwijderen. Ik heb geprobeerd de bovenkant los te halen maar dat lijkt niet te lukken..

Iemand tips of ideeën?

Bedankt alvast

3loyDrv.jpg
 
Hallo allemaal,

Mijn Ducati monster 600 '98 staat sinds december al in een schuur die op kamertemperatuur is.
Nu is het mij opgevallen dat er een soort aanslag verschijnt (witte plekjes) onder het 'glaasje'.

Ik zou niet weten hoe dit hier komt of hoe ik het weer kan verwijderen. Ik heb geprobeerd de bovenkant los te halen maar dat lijkt niet te lukken..

Iemand tips of ideeën?

Bedankt alvast

[afbeelding]

Toch proberen open te krijgen, droog fohnen en dan rondom dichtkitten voor je het weer in elkaar schroeft. Dit is denk ik de enige niet zo sjieke oplossing. Vocht blijft anders gewoon terug komen.
 
Alleen weet ik niet precies hoe ik het open kan krijgen..

Er zitten 3 kleine schroefjes bovenop die ik al los heb gemaakt en 2 moeren onder. Alleen die 2 zwarte ringen om de km en toerenteller kan ik niet loskrijgen waardoor het geheel niet loskomt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan