Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 79

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super! En hebben ze van MotoPro toevallig ook vermeld bij welke dealer deze te bestellen is want rechtstreek bestellen bij hun is niet mogelijk las ik. :?

Geen idee eigenlijk. Ze schrijven letterlijk in de mail 'Wij leveren de quickshifter van HealTech.
Deze kost 289 euro en is uit voorraad leverbaar.'

Waar heb je dat gelezen?

Edit: heb het al gevonden. Zal wel even navragen waar er hier een zit in de buurt ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel eens zitten denken aan een QS, maar op straat redelijk nutteloos (alhoewel dat is 75% van een Fireblade :P ) en het feit dat het niet echt goed voor je bak is :'(
Zelfs als het fabriek-af geleverd wordt zoals op een S1000RR :X

Maar dat geluid ... :9~ :}
 
Laatst bewerkt:
Dat het de levensduur van je versnellingsbak niet ten goede komt is vrijwel zeker maar met normaal straatgebruik kun je toch je koppeling gebruiken.
En heb je zin om jezelf een keer te misdragen }) heb je de beschikking over een QS, althans dat is mijn gedachte...... :+
 
Dat het de levensduur van je versnellingsbak niet ten goede komt is vrijwel zeker maar met normaal straatgebruik kun je toch je koppeling gebruiken.
En heb je zin om jezelf een keer te misdragen }) heb je de beschikking over een QS, althans dat is mijn gedachte...... :+

Misdragen??? dat kan ook wel zonder QS _O- ...
 
zo ik heb deze jongen net even uit zijn winterslaap gehaald
ik heb hem even een kwartiertje warm laten draaien
wat bromde die weer :9~
full
 
Laatst bewerkt:
1414k94.jpg

Lekker ritje vandaag.
Ik vind dat hij heel snel afremt op de motor, dit te verhelpen op een of andere manier (afstelling Oid?)
 
Ze zijn binnen!

Het heeft even (6 maanden of zo?!) geduurd, maar de allerlaatste Watsen Design LED knippers die Watsen Design heeft gemaakt voor de Fireblade 2004-2005 zijn bij ondergetekende terecht gekomen. (Ze doen nu alleen nog Thriumph en Yamaha.)

Plaatje nog in de verpakking:

cf12e767-f395-4877-a135-d3b06bbca972_zps0ec00e32.jpg


Zodra ze op de motor zitten zet ik hier nog wat foto's online.
 
Bovenstaande knippers gaan er aankomende week op, en er gaat nog meer gebeuren:

• OEM remschijven voorzijde vervangen door “wave” exemplaren.
• OEM Chain Adjusters vervangen door Gilles.
• Cordona Quickshifter monteren.
• OEM Luchtfilters vervangen door K&N.
• OEM Remschijf achter vervangen voor “wave” exemplaar.
• OEM Rempotje vervangen door G-Craft potje.
• Optimate 3 stekker monteren.
• OEM Achterlicht vervangen door “Smoked” achterlicht met geïntegreerde knippers.
• OEM voorpijpen en Yoshimura demper vervangen door Arata volledig systeem.
• Nieuwe nummerplaathouder.
• Geheel verwijderen kabels en pulley EGCV (uitlaatklep)
• Geheel verwijderen kleppen inlaat en toebehoren. (Zogenaamde “flapper valve mod”)
• Na afloop: opnieuw afstellen van de PC3 USB.

De motor gaat van tevoren en na afloop nog even op de testbank. Foto's en vermogens-sheets volgen.
 
Ze zijn binnen!

Het heeft even (6 maanden of zo?!) geduurd, maar de allerlaatste Watsen Design LED knippers die Watsen Design heeft gemaakt voor de Fireblade 2004-2005 zijn bij ondergetekende terecht gekomen. (Ze doen nu alleen nog Thriumph en Yamaha.)

Plaatje nog in de verpakking:

[afbeelding]


Zodra ze op de motor zitten zet ik hier nog wat foto's online.
Geluksvogel, die zijn moooi. :9~, ik heb ze toevallig ook.
20130830_143051_zps6816fb0e.jpg


En succes met de rest, ben benieuwd naar het eindresultaat.
 
Laatst bewerkt:
Dag mede honda rijders, mijn naam is Chris en ik ben sinds 2 maanden de eigenaar van een 1000rr bj 05'. Wat een apparaat zeg, ben er super blij mee:P ( foto's volgen nog). echter heb ik een vraag over de kentekenplaat houder. Deze wil ik veranderen dmv een ring om de uitlaat, wat ik hier op het forum gezien heb. Ik neem aan dat het zelfgemaakte kentekenplaathouders zijn. Weet iemand wat voor een ring er gebruikt word?. Andere kentekenplaat oplossingen zijn ook welkom :). Oja ik heb geintregeerde knippers in mn achterlicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan