Elefantentreffen Thurmansbang / Solla / Loh

Op de webcams aldaar is nu een heel klein laagje sneeuw te zien. Zolang het maar niet gaat regenen, vind ik het best. Geen zin om net zoals 2 jaar geleden in de 20cm. modder rond te klooien.
 
Wij zijn sinds gisteravond (zaterdag) 19.00 uur weer terug in Friedrichshafen, Maar kijk een wat ik nu al op joubuis tegenkwam. Een stelletje NLers op hun bakbrommers.

 
Laatst bewerkt:
Nondejuu, das nog eens een avontuur. Maar was met die laatste foto met die polizei?
Ik was op de Elefant op dinsdag en zaterdag weer vertrokken, 2x8 uur rijden
 
Dat was de eerste dag ( zoals bart zei, onderaan beginnen ) we waren net 30 km over de grens en werden aangehouden.. we möchten geen meter meer rijden en moesten sofort zurück nach Holland.... boete Cash betaald, gewacht tot de Polizei weer weg was en toen door geknald..
oja. En de 200 km daarna heel badass bij iedere stop de brommers uit het zicht zetten.. :P

Zondag vertrokken uit Nederland, donderdagavond laat in solla. Zondagmiddag vertrokken uit solla om donderdagavond weer in Nederland aan te komen...
 
Laatst bewerkt:
Ik zou niet weten wie er gegaan is. Maar de eerste filmpjes staan al op jouwbuis.

Zo te zien toch een mooi feestje gemist, dus misschien eens proberen om naar het AET te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Hmmm heen en terug was wel een hellerit(saai, koud) maar misschien ofzo..
of ipv dit op de Veluwe staan met wat mensen als er sneeuw ligt..
 
Terug
Bovenaan Onderaan