MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er al bekend of het op eurosport 1 of 2 zal zijn? Anders moeten we het abonnement van UPC weer aanpassen. Dan is het bijna net zo duur als bij Sport1 maar dan met recalmes. Laten we hopen op eurosport 1.

Edit: beter lezen Stekman :)

Ja toevallig heb ik daar ook naar gekeken, royaal pakketje kost €10 extra.
Voordeel: kan je ook meteen de Supebikes volgen :Y
 
Ja toevallig heb ik daar ook naar gekeken, royaal pakketje kost €10 extra.
Voordeel: kan je ook meteen de Supebikes volgen :Y
Eurosportplayer € 5,- per maand. Eurosport Player | Treed binnen in de wereld van sport
Voordelen:
Je kunt kijken op je Smart-tv, PC, iPhone, iPad en Xbox. (Op je iPhone waar je wil met 4G)
Taalkeuze: nederlands of engels
Je kunt uitzendingen on demand terug kijken.

Nadelen:
Geen HD
Reclame
 
Eurosportplayer € 5,- per maand. Eurosport Player | Treed binnen in de wereld van sport
Voordelen:
Je kunt kijken op je Smart-tv, PC, iPhone, iPad en Xbox. (Op je iPhone waar je wil met 4G)
Taalkeuze: nederlands of engels
Je kunt uitzendingen on demand terug kijken.

Nadelen:
Geen HD
Reclame

Klopt inderdaad.

Alleen kan dat tegenwoordig bij UPC ook.
Daar kan je ook via de tablet Eurosport 2 ontvangen.
Alles in HD.
 
Dit was allang bekend.
Maar ik betaal wel.
Vindt het te mooi om te missen.
Maar ja er zijn ook mensen die het niet kunnen betalen.
En daar is het wel jammer voor
 
Dit was allang bekend.
Maar ik betaal wel.
Vindt het te mooi om te missen.
Maar ja er zijn ook mensen die het niet kunnen betalen.
En daar is het wel jammer voor

Ik betaal ook gewoon maar feit blijft dat achter diegenen die achter de decoder zitten nooit aan sponsorinkomsten zullen genereren als die groep van 90% die niet meer kijkt.. en ze zullen die groep toch weer moeten zien te bereiken anders gaat de hele boel failliet. Dit soort evenementen draait net als in de voetbal vnl op sponsorinkomsten.
 
Ik betaal ook gewoon maar feit blijft dat achter diegenen die achter de decoder zitten nooit aan sponsorinkomsten zullen genereren als die groep van 90% die niet meer kijkt.. en ze zullen die groep toch weer moeten zien te bereiken anders gaat de hele boel failliet. Dit soort evenementen draait net als in de voetbal vnl op sponsorinkomsten.
Dat is waar ja
 
Dit was allang bekend.
Maar ik betaal wel.
Vindt het te mooi om te missen.
Maar ja er zijn ook mensen die het niet kunnen betalen.
En daar is het wel jammer voor

Of willen betalen O-)

Deze discussie is allang gevoerd,hiero :)
 
Laatst bewerkt:
Dat slaat natuurlijk nergens op! Er zijn genoeg mensen die er het geld niet voor hebben of niet kunnen missen.

LEZEN!!! ,er staat toch "of" .
Ik stik van de poen :P ,maar heb er nooit voor "willen" betalen,en met mij,een hele hoop meer :)

Dus niet doen of dat de iedereen afgehaakt is omdat ze geen geld hebben :')
Velen uit principe,omdat ze een schijthekel aan de dorna hebben. :r

Daar zijn hele discussies over gevoerd O-) ,en dat weet jij ook :)

Hier : Zoeken om je geheugen op te frissen 8-)
 
Laatst bewerkt:
LEZEN!!! ,er staat toch "of" .
Ik stik van de poen :P ,maar heb er nooit voor "willen" betalen,en met mij,een hele hoop meer :)

Dus niet doen of dat de iedereen afgehaakt is omdat ze geen geld hebben :')
Velen uit principe,omdat ze een schijthekel aan de dorna hebben. :r

Daar zijn hele discussies over gevoerd O-) ,en dat weet jij ook :)

Hier : Zoeken om je geheugen op te frissen 8-)

Of ben jij dan ook zo nu het gratis is, toch gaat lopen zeuren omdat er reclame in zit?!
 
Of ben jij dan ook zo nu het gratis is, toch gaat lopen zeuren omdat er reclame in zit?!

Ik reageerde op de opmerking dat er,mijns inziens,werd gesuggereerd dat de meeste kijkers zouden zijn afgehaakt wegens armoe :'),ik deel die mening niet ,that's all. :)

Voor de rest interesseert het me,geen drol :+
Als ik tijd heb kijk ik het live,of een samenvatting,of niet :)
 
Laatst bewerkt:
B-OPmF6CUAAGCK8.jpg
 
Eurosport zendt, vanaf het laatste weekend van maart, alle 18 races - inclusief vrije trainingen, kwalificaties en warm-ups - van de MotoGP LIVE uit. Daarmee is, voor het eerst sinds jaren, de MotoGP weer voor iedereen te zien: zowel in Nederland als in Vlaanderen worden 9 GP’s op het ‘reguliere’ Eurosport uitgezonden, en negen op Eurosport 2.

*O* *O* *O*

MotoGP het laatste nieuws en uitslagen - Racesport.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan