MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wacht even is dat euh,,,,,bo bendsneyder,dat kleine watervlugge ventje dat op assen,bij het WSBK,vorig jaar iedereen zoek reed?

Die ken ik wel :) ,kudtventje :+

Een collega van mij is de broer van de eigenaar van Damen leathers(bo's leren overall's sponsor ),en gooit mij dood met deze gast :') .(bo hier,bo daar,bo gaat het maken etc B| )

Red bull rookies cup ofzo en iets :+
 
Laatst bewerkt:
Joepie B|

Waar ik vorig jaar mocht betalen aan Sport1, mag ik nu betalen aan Eurosport voor hetzelfde, alleen krijg ik nu gratis reclame tijdens de races.

Ja, nu ben ik veel beter af :N


Het is zoals het is, dus ik zal er mee moeten leren leven, maar als ik alle races wil zien (en dat wil ik) zal ik me regelmatig kapot ergeren als tijdens een spannend moment spontaan reclame mijn beeld bederft
 
Lekker klagen jongens... Zo'n pakket als dit hebben we als Nederlandse motorsportfans nog nooit gehad. Gratis, zonder reclame én alles live? Vergeet dat maar gaat nooit gebeuren.

Jaren geleden was de MotoGP op Eurosport. Toen ging het naar RTL en iedereen boos want die zonden niet alles live uit. Toen hebben we zelfs een jaar helemaal niks gehad en toen ging het naar Sport 1, iedereen weer kwaad want betaalzender. Nu is het weer terug bij het oude vertrouwde Eurosport en is het gemopper weer niet van de lucht.
 
Lekker klagen jongens... Zo'n pakket als dit hebben we als Nederlandse motorsportfans nog nooit gehad. Gratis, zonder reclame én alles live? Vergeet dat maar gaat nooit gebeuren.

Jaren geleden was de MotoGP op Eurosport. Toen ging het naar RTL en iedereen boos want die zonden niet alles live uit. Toen hebben we zelfs een jaar helemaal niks gehad en toen ging het naar Sport 1, iedereen weer kwaad want betaalzender. Nu is het weer terug bij het oude vertrouwde Eurosport en is het gemopper weer niet van de lucht.
Hier kan ik me wel in vinden en zo te lezen willen ze er echt wat van maken. En ach, je kunt altijd nog een MotoGP-abbo nemen, toch? Kost ook niet veel.

Eurosport: Qatar, Austin, Argentinie, Spanje, Frankrijk, Nederland/Assen-Dutch TT, San Marino, Aragon en Valencia.

Eurosport 2: Italie, Catalonie, Duitsland, Indianapolis, Tsjechie, Groot-Brittannie, Japan, Australie en Maleisie.

De keuze is aan de kijker.
 
Laatst bewerkt:
Lekker klagen jongens... Zo'n pakket als dit hebben we als Nederlandse motorsportfans nog nooit gehad. Gratis, zonder reclame én alles live? Vergeet dat maar gaat nooit gebeuren.

Jaren geleden was de MotoGP op Eurosport. Toen ging het naar RTL en iedereen boos want die zonden niet alles live uit. Toen hebben we zelfs een jaar helemaal niks gehad en toen ging het naar Sport 1, iedereen weer kwaad want betaalzender. Nu is het weer terug bij het oude vertrouwde Eurosport en is het gemopper weer niet van de lucht.
:^
 
Ik ben dan benieuwd hoeveel reclame er onder de race komt,over een race van pak mbeet 45 min 3x reclame van 2 min? of 6x van 1min? Toen het nog op rtl 5 was kon je gauw even overzappen naar eurosport,toen was het gewoon op beide kanalen...
Laten ze maar een split-scherm invoeren de helft reclame de helft race zonder even commentaar,kan ik mee leven.
 
Laatst bewerkt:
Lekker klagen jongens... Zo'n pakket als dit hebben we als Nederlandse motorsportfans nog nooit gehad. Gratis, zonder reclame én alles live? Vergeet dat maar gaat nooit gebeuren.

Jaren geleden was de MotoGP op Eurosport. Toen ging het naar RTL en iedereen boos want die zonden niet alles live uit. Toen hebben we zelfs een jaar helemaal niks gehad en toen ging het naar Sport 1, iedereen weer kwaad want betaalzender. Nu is het weer terug bij het oude vertrouwde Eurosport en is het gemopper weer niet van de lucht.


Ondanks wat dan ook , ik blijf Motogp.com betalen. :Y *O* :} :} :} :} :} :}
 
Ik erger me nu al kapot aan de reclames die gaan komen. Bij SBK ook niet normaal zo vaak!!!!! Alleen wel kort.

Ik hoop day ze een klein kader gaan inzetten zodat je toch live kan blijven kijken.
 
Weeink ga ik ook enorm missen. Hij was een groot vakman. Hij wist erg veel en had de meest actuele achtergrond informatie.

Gelukkig kunnen de Ziggo kijkers switchen naar Engels commentaar met de blauwe knop op de afstandsbediening.
 
Ik erger me nu al kapot aan de reclames die gaan komen. Bij SBK ook niet normaal zo vaak!!!!! Alleen wel kort.

Ik hoop day ze een klein kader gaan inzetten zodat je toch live kan blijven kijken.

tja like it or not dat zijn de mensen die mee hebben betaald aan de rechten die eurosport gekocht heeft. Die willen er ook wat voor terug.

Goh zijn dat dan geen liefdadigheids instellingen?

Nope... :')
 
11015753_10203630301341340_5852085458276048078_n.jpg
 
World Superbikes, wordt dat gewoon te allen tijde uitgezonden op Eurosport 1? Dan kan ik het via UPC's Online TV gewoon kijken op tablet / PC / laptop / televisie, of downloaden wat ik niet live kijken kan.

Heb mijn videopass niet verlengd na vorig jaar, met het idee om wel weer in te stappen als ik het mis. De toegevoegde waarde was voor mij wat beperkt in vergelijking met de MotoGP videopass - vrije trainingen die niet uitgezonden werden, kwalificaties die ik niet keek, extra features die niet interessant zijn...
 
Net ff gekeken maar ik kan het hele seizoen MotoGP kijken.
Ik heb een schotelset met een canaldigitaal HD abbo. Dus alle 2 in HD.

Wordt weer een mooi seizoen voor mij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan