Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 9

Als je een lijmpistool hebt, kun je het ook afvullen met lijm...

owh wacht, dit zit op het blok gemonteerd.. warmte en lijm gaat niet samen, wordt het weer vloeibaar..

Maar een nieuwe kopen, geen optie?
 
Laatst bewerkt:
Met een lijmpistool werkt idd ook prima, zeker als je met een verffohn eerst het huisje warm maakt. Lijmpistool koop je voor 5 euro bij de Action.
 
Nieuwe heb ik aan gedacht, maar ik bekijk ook de optie om te vernieuwen.
Nieuwe kost 56 euro.
 
Laatst bewerkt:
Smelt dat in thinner? Bedoel je niet MEK(Methylethylketon)?

Ja dat smelt idd in thinner. Aceton is ook een mogelijkheid.

Persoonlijk vind ik thinner fijner werken omdat dat mooier uithard.

Mek werkt ook heel goed maar is wat moeilijker aan te komen (ook al heb ik nog een 3 liter staan) en thinner is gewoon makkelijk.
 
Nice!! :Y :Y :9~

Wat is de juiste prijs? :X

Is en blijft wat de gek ervoor over heeft natuurlijk. Toevallig staat exact een zelfde op speurders (wel een originele dus met originele wielen etc) voor 3k. Leuk, maar zou ik er nooit aan uitgeven. Maar voor 500,- gaat hij uiteraard ook niet weg ;)

Bij serieuze interesse even een berichtje sturen.
 
De afgelopen weken op zoek geweest naar (originele) onderdelen voor de GSX 750.
Behalve een set nieuwe spiegeltjes en een ander (aluminium superbike) stuur nog niet echt opgeschoten. Daarom tijd voor drastische maatregelen....

Heb er een 2e GSX 750 bij gekocht :) Ga deze komende vrijdag ophalen. Komend weekend de nodige onderdelen uitwisselen tussen beide GSX-en en daarna gaat de rest in de aanbieding.
Zal hier wel een lijstje plaatsen van onderdelen die beschikbaar komen. Alles bij elkaar is dat natuurlijk gewoon een (bijna) complete GSX 750.
 
De afgelopen weken op zoek geweest naar (originele) onderdelen voor de GSX 750.
Behalve een set nieuwe spiegeltjes en een ander (aluminium superbike) stuur nog niet echt opgeschoten. Daarom tijd voor drastische maatregelen....

Heb er een 2e GSX 750 bij gekocht :) Ga deze komende vrijdag ophalen. Komend weekend de nodige onderdelen uitwisselen tussen beide GSX-en en daarna gaat de rest in de aanbieding.
Zal hier wel een lijstje plaatsen van onderdelen die beschikbaar komen. Alles bij elkaar is dat natuurlijk gewoon een (bijna) complete GSX 750.

Wat voor onderdelen zoek/zocht je dan?
 
Wat voor onderdelen zoek/zocht je dan?
Aluminium achterbrug van de 1100 i.p.v. de ijzeren van de 750.
Chromen kettingrand van de 1100 i.p.v. de zwarte van de 750.
Andere uitlaat. Mooie chromen 4 in 2 of een zwart 4 in 1 spruitstuk met een goudkleurige demper.
De originele (kleur) wielen.
Ander (lager) stuur.
Slotje plus sleutel voor zadel(kontje).
Mooie originele stuurschakelaars.
 
Aluminium achterbrug van de 1100 i.p.v. de ijzeren van de 750.
Chromen kettingrand van de 1100 i.p.v. de zwarte van de 750.
Andere uitlaat. Mooie chromen 4 in 2 of een zwart 4 in 1 spruitstuk met een goudkleurige demper.
De originele (kleur) wielen.
Ander (lager) stuur.
Slotje plus sleutel voor zadel(kontje).
Mooie originele stuurschakelaars.

Dat is wel redelijk specifiek, daar kan ik je ook niet aan helpen, op de wielen na, maar geen idee of die de originele kleur hebben...
 
Pedroso, wellicht kan ik wat voor jou betekenen, ik heb namelijk het complete rijwielgedeelte van een 1100 over. Voorvork, voorwiel + klauwen, stuur, achterbrug incl chromen kettingrand, wiel, remklauw, etc. PM mij even mocht je geinteresserd zijn, dan stuur ik je foto's.
 
Laatst bewerkt:
Pedroso, wellicht kan ik wat voor jou betekenen, ik heb namelijk het complete rijwielgedeelte van een 1100 over. Voorvork, voorwiel + klauwen, stuur, achterbrug incl chromen kettingrand, wiel, remklauw, etc. PM mij even mocht je geinteresserd zijn, dan stuur ik je foto's.
Je hebt een PM :)
 
Goedemiddag,

Mijn vriendin heft onlangs een Suzuki gs550e uit 1979 aangeschaft. Echter nou blijft de benzinekraan doorlopen. Ik ben daarom opzoek naar een benzinekraan zonder vacuum. Weet iemand welke alternatieve kraan er op deze motor past? dus met on-off-res stand ipv on-res-pri. wellicht dat een gs550 van een ander bouwjaar over zo'n kraan beschikt die past?

Ik hoor het graag. Alternatief is een kraantje op de slang monteren.

Gr Jeroen
 
Of gewoon een revisiesetje voor de huidige kraan kopen en monteren. Dan ben je van alle ellende af. Biggelaar motorservice in Boxtel heeft ze zeker.
 
:? :? :?

Wat heb ik nu weer gedaan..... nog een GSX er bij gekocht. Dit keer een 1100 met werk.
Ga ik vrijdag ook ophalen, 's morgens de 2e GSX 750 en daarna meteen door voor de 1100.

Met een klein voorbehoud dat de 1100 misschien in het eggie tegen valt, maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet, moet de 1e GSX 750 er dus uit.

GSX750-01.jpg


GSX750-02.jpg


GSX750-03.jpg


GSX750-04.jpg


GSX750-05.jpg


Motor is ruim 20 jaar in het bezit geweest van de 1e eigenaar. Hij heeft de motor technisch perfect onderhouden. Jaren geleden zelfs de krukaslagers vervangen. Recent nog de inlaatrubbers vernieuwd. Rvs remleidingen. Spuitwerk opnieuw laten doen etc. Hij heeft er voor gekozen de wielen, gelijktijdig met het spuitwerk van de lakset, goudkleurig te spuiten zodat deze kleuren bij de goudkleurige biezen van de lakset. De 2e GSX 750 heeft de originele kleur wielen. Er kan dus eventueel gewisseld worden.

Motor loopt als de spreekwoordelijke naaimachine.
 
Ziet er op de (onduidelijke) foto ook uit als nieuw gespoten metallic. Kleuromschrijving durf ik mij niet aan te wagen.
Plaats hier vrijdag wel een paar foto's van het e.e.a.
Heb jij die opgevouwen 1100 gekocht op marktplaats?

10924791_1022981297719247_4269434846132738748_n.jpg

Voor het sfeertje even een foto van de mijne momenteel...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan