MFMM 3 mei 2015 - Verzamelpunt A12 ''De Andel''

VerteX

MF veteraan
23 jan 2007
1.433
0
Zuid - Holland
De seizoens opener van 2015, zoals elk jaar verzamelen we bij het tankstation ''De Andel''.
De meeting is voor iedereen uit omgeving Gouda, Alphen, Leiden en alles wat daarbij ligt!

Voor veel rijders is Tankstation "De Andel" aan de A12 een punt waar men langskomt. Vorige jaren werd er ook vanuit Den Haag en Rotterdam hier verzameld. Dit punt is handig omdat hier net na Gouda de A12 vanuit Den Haag en de A2 vanuit Rotterdam samen zijn gekomen. Kom je tussen 09:00 en 10:00 dan is er tijd zat voor een peuk en eventueel nog benzine of koffie.

full


De bedoeling is om 10:30 richting Veenendaal te vertrekken.

Wie rijden er mee? (natuurlijk ook ff aanmelden in het algemene topic)

- VerteX (ovb)
- Kawasjoer
- Twisted4
- Markusmatti (+2)
- probaco (ovb)

Groepen

- Leiden ( Transferium ) 9:00 verzamelen 9:30 vertrekken
- Den Haag
- Voorne / Putten
- Zoetermeer ( Silverdome ) 9:15 verzamelen
Alphen a/d Rijn ( 9:45 verzamelen BP Alphen N11 10:00 vertrek naar De Andel)

Whouzz
Dirtroller
Twisted4
Bartman1000
RiderC
Kinkej1987
MrShiz

Ik houd in ieder geval de maximale opgegeven snelheid aan, zodat iedereen de kans krijgt om rustig mee te kunnen rijden ;)
 
Laatst bewerkt:
Hey lijkt me geweldig! Waar is de verzamelplaats in Alphen ( kom zelf uit Woubrugge )? Anders rij ik naar transferium Leiden.
 
Laatst bewerkt:
Kunnen wel om kwart voor 10 verzamelen bij de BP in alphen langs de N11?? Dan uiterlijk 10 uur wegrijden naar de Andel en daar aansluiten?
 
Mooi, meestal zijn er nog meer uit alphen, die zullen zich vanzelf wel hier melden ;)
 
Had vandaag AVD, sta er voor de deur, "Jammer man, we gaan de AVD verplaatsen. Je krijgt voorrang maar nog houd rekening met 2 tot 3 weken!"
1234931504682-300x225.jpg


**UPDATE** Zaterdag 11-04-2015 mag ik weer. Hopen dat de wind nu blijft liggen!!
 
Laatst bewerkt:
Timson en ik gaan ook mee! Ik zie Zoetermeer ook in het lijstje met groepen staan, is er al een verzameltijd en plaats in Zoetermeer bekend?
 
vanaf Alphen;
Whouzz
Dirtroller
Twisted4
Bartman1000
RiderC
Kinkej1987
MrShiz

Leuk :) zie jullie zondag!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan