Electrisch probleem gsx 1200 inazuma

BenHVT

MF'er
16 aug 2014
80
0
Hoogvliet
Goeiedag. Heb problemen met me gsx 1200. Ignition zekering knalt eruit. Heb sluiting gevonden zit in massadraadje die loopt vanaf de accu naar de kabelboom en dan naar koplamp en knipperlichten. Elke x dacht ik het probleem gevonden te hebben maar telkens vertakte die weer verder naar een andere kabel. Het rare is dat het alleen is waneer het koud is. Als die binnen staat. Dus bij kamertemperatuur blijft de zekering heel en loopt die prachtig. Hoop via deze weg een techneut te vinden die mijn zou willen helpen. Bobines zijn goed. Heb alles ingespoten met wd40. Ik zou het echt niet weten verder. Heb ook geen schema omdat ik die gewoon niet vinden kan. Groetjes ben.
 
Geloof ik ook wel moet alleen tot 9 jan wachten en daar baal ik dus het meest van. Durf hem gewoon nergens anders te brengen aangezien meeste bedrijven hier in de buurt van die naainekken zijn. Zucht.
 
Bij deze de motor is wederom opgehaald. Nieuwe kabelboom gaat erin het is niet te vinden de sluiting. Hoop hem snel weer terug te hebben. Voelt toch wel erg lang vanaf november helemaal geen motor rijden 😊
 
ajoh het is toch takkeweer .

snap niet dat ze er niet uitkomen , zelfs met een schema ?
Met een nieuwe boom erin zou de motor weer tiptoppie moeten zijn of er moet een gebruiker vreemd doen
 
Het gaat om de ignition zekering zou momenteel niet weten welke het is hij staat bij hemo motoren. Nieuwe kabelboom gaat er waarschijnlijk in. Hopelijk kan ik einde van deze week weer volop genieten van de motor. 😃
 
Wat bedoel je met van hun website ? en innd een ellende storingen 😉 zeker vanaf eind september al 😒 hij zit innd in de racerij. Het is ook een hele geschikte vent ik kan hem iedereen adviseren !
 
Goeiedag mensen. Ondertussen is er veel gebeurd en bekend geworden over me ouwe beestje de aftermarket cockpit die op de kabelboom gefabriceerd was door overal met kleine verschillende gekleurde stukjes draad zorgde voor de gezeur die de motor had. Ondertussen zit er een nieuwe kabelboom in en is er een originele cockpit onderweg vanuit meerlo om de kabelboom met aansluitingen compleet te maken kortom geen geklooi met 3 draden uit de aftermarket overal aan vast te solderen maar helemaal origineel klik klik klik klaar. Nog heel even en dan is die lekker 😋 klaar en kunnen we weer volop (als het weer het toelaat) motoren. groetjes
 
Dus toch het gepruts van een ander die geen verstand heeft van elektriciteit aansluiten .
Had zelf als eerste direct gekeken waar elec veranderingen gemaakt waren . Daar zit vaak het gepruts.
 
Ik wist wel dat er aan de kabelboom geprutst was maar dat het zoveel was en ook echt overal door heel de boom heen had ik niet verwacht gelukkig is straks alles weer orgineel en ben ik hopelijk alle gezeur die ik eraan had snel weer vergeten.
 
Goeie avond mensen :W heb goed nieuws ik heb gisteren 240km gereden dit omdat ik eindelijk een originele cockpit gevonden heb .morgen ochtend wegbrengen en dan hopelijk dit weekend dan eindelijk klaar. 😃 ben
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan