Mv Agusta F4 start niet meer

iridium90

MF'er
10 jan 2013
74
0
Vlijmen
Hey ik heb vanmiddag de tank van mijn mv agusta f4 1000r terug gehad van de spuiter, ziet er allemaal heel netjes uit alleen na het monteren krijg ik mijn motor niet meer gestart.. Ik heb een nieuwe benzine leiding gemonteerd omdat een snelsluiter afgebroken was maar verder is alles hetzelfde gebleven. Hij gooit de startmotor wel rond, hoor de benzine ook lopen en het relais klikt (weetniet of dit normaal is, nooit op gelet) iemand hier nog ideeen? Er zit genoeg benzine in trouwens :p
 
Slangen zitten niet geknikt, zijn ook geen restanaten van de snelsluiters blijven hangen, snelsluiters zitten ook goed gemonteerd, vacuum is het ook niet heb het met de dop open geprobeert. Ga nu de zeleringen controleren. Dat tikje onder het starten heb ik ook nog nooit eerder gehoord
 
Hij gooit de startmotor wel rond alleen het relais blijft om de seconde ongeveer klikken.. Denk dat de accu aan zijn einde is, na 4x starten is deze zo goed als leeg..
 
Laatst bewerkt:
Eerst accu proberen. Met een slechte accu kan de startmotor gewoon rond draaien maar net niet genoeg vermogen leveren om de motor daarbij te starten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan