Tilburg en omgeving deel 27

Zaterdag rond 10:00 ergens tussen Tilburg en Breda verzamelen? Probeer ik ook ff wat mensen uit het Breda en omstreken Topic te regelen *O*

Ik stel voor 10:00 @ Mc Donalds/Pizza hut Oosterhout aan de Beneluxweg
 
Zaterdag rond 10:00 ergens tussen Tilburg en Breda verzamelen? Probeer ik ook ff wat mensen uit het Breda en omstreken Topic te regelen *O*

Ik stel voor 10:00 @ Mc Donalds/Pizza hut Oosterhout aan de Beneluxweg

10:00 zeettie!

Alleen als ik naar de eifel ga of op het circuit rijd stap ik zo vroeg voor mn lol op de motor.
 
14/15 graden en droog dit weekend, dat lijkt me wel wat! :] *O*

Denk dat ik dat witte ding ook maar weer eens even ga ontdoen van een laag stof. Deze week eerst maar eens gaan kijken of ik de contactsleutel nog kan vinden en of 't apparaat zin heeft om te starten/aan te slaan :P
 
Wè un lamballen hiero! Te laat je nest uit om te rijden, dan kom je de vroege zondagsrijders tegen! irritant dus lekker vroeg broaaaapen!
 
In Breda topic las ik zaterdag 12:30 bij Mac in Oosterhout , ben dus dan van de partij! Heb er zin in! :)
 
Denk dat ik dat witte ding ook maar weer eens even ga ontdoen van een laag stof. Deze week eerst maar eens gaan kijken of ik de contactsleutel nog kan vinden en of 't apparaat zin heeft om te starten/aan te slaan :P


m'n accu heeft weer effe aan de lader gehangen dus van de week maar eens kijken of dat engels hok weer wil starten.
 
Kom dat hok wel aanduwen.....
Denk dat ik dat witte ding ook maar weer eens even ga ontdoen van een laag stof. Deze week eerst maar eens gaan kijken of ik de contactsleutel nog kan vinden en of 't apparaat zin heeft om te starten/aan te slaan :P


m'n accu heeft weer effe aan de lader gehangen dus van de week maar eens kijken of dat engels hok weer wil starten.

Da's ook niet leuk.... Sleutel gevonden, starten en direct aanslaan... Terwijl 't ding al vanaf begin september stil stond })
 
Hey groenereus, reed jij vanmiddag door Molenschot? Ik was wat spullen uit de auto aan het halen en zwaaide nog ff.
 
Gisteren wel paar bekende tegen gekomen ;)

1920424_835251163202573_5323066723032628213_n.jpg
 
Hey groenereus, reed jij vanmiddag door Molenschot? Ik was wat spullen uit de auto aan het halen en zwaaide nog ff.
Hee ✋ dat klopte helemaal. Dan heb ik jou gezien bijna naast vermeulen opel dealer.
Ff onderweg naar kees doorakkers.
Vering laten afstellen, en een quickshifter besteld.
De eerste kneedowns van 2015 zijn weer gemaakt *O* *O*
 
Hee ✋ dat klopte helemaal. Dan heb ik jou gezien bijna naast vermeulen opel dealer.
Ff onderweg naar kees doorakkers.
Vering laten afstellen, en een quickshifter besteld.
De eerste kneedowns van 2015 zijn weer gemaakt *O* *O*

Yep klopt, kort geleden verhuist naar dit rustige dorp ;).
Mooi geluid maakt de Kawa!
 
Terug
Bovenaan Onderaan