Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

@vr6piloot,
Hoeveel mm heb je nodig en hoeveel?
Heb nog wat liggen en eventueel die snelsluiting dus zo'n pennetje met een ring,
 
Olie en remvloeistof ververst. Toch wel handig zo´n forum, gelijk een goede administratie als ik volgend jaar wil weten wanneer ik voor het laatst onderhoud heb uitgevoerd :+
 
USB aansluiting gemaakt. RAM mount in balhoofd voor de navigatie. Kabel van de navigatie doorgeknipt en een USB aansluiting aan gesoldeerd zodat de steun er ook af kan. (Heb een garmin 340 en daar zit de voeding vast in de steun.)
Grotefoto-BCSJDTDW.jpg

Grotefoto-UW3XRTKB.jpg
 
de laatste weken ; koelvloeistof vervangen, accu vervangen pair en flapper mod gedaan en gaskleppenhuis gesychroniseerd.

vandaag gewassen, droog gereden, gepoetst.

Laat de zondag maar komen :] :] :] 8-) 8-)
 
Gestart na service/revisiebeurt



Niet van mij, knap hem op voor een maat die er geen tijd voor heeft. Optisch doe ik er bijna niks aan, ff blok sodastralen zodat het wat netter is en de hogedruk er straks overheen, kan'ie weer weg ;)
 
Motor weer opgehaald nadat er nieuwe remleidingen zijn opgegaan, kleppen gesteld zijn en olie ververst. Motor rijdt weer als nieuw! *O*
 
Ik kan sinds vandaag de camera preview op de motor bekijken, flitsmeister eindelijk visueel gebruiken, navigeren met Navigon en muziek luisteren vanaf de iPhone dankzij een USB aansluiting welke ik zojuist heb gefabriekt op de motor:
Apple iPhone Holder / Mounts for vehicles, motorcycle, & boats | RAM Mounts
BAAS USB aansluiting USB2 Stroombelasting (max.)=1 A Geschikt voor USB A | Conrad.nl

Is nog niet helemaal naar m'n zin want hij is wat kort met 1,2 meter en zit dus iets te strak op de SV vanaf stuurkolom naar accu. Gelukkig eenvoudig op te lossen aangezien hij toch gezekerd is en daarmee eenvoudig te verlengen is, maar dat komt later wel.
 
Setje verse Pilot Powers er onder en gaan met dat ding :]

Man... het verschil dat een set nieuwe banden kan maken zeg, als dag en nacht :)
 
Ketting gespannen en gesmeerd en nog wat kleine dingen. Rempedaal anders afgesteld en wat kabels bij de accu netter weg gewerkt.
 
Oude ketting gesmeerd, dinsdag wordt ie vervangen, maar moet er nog mee rijden (is woon school/werk).
Zou er nog ongeveer 200km mee moeten doen :)

(En natuurlijk ook een ritje gedaan in dit prachtweer :])
 
Laatst bewerkt:
Motor gewassen, ketting wat aangespannen, ketting gesmeerd, bandenspanning in orde gezet, en er enkele uren mee gaan rijden :)
 
Remleidingen gemonteerd en de remklauwen van nieuwe rubbers in de cilinders voorzien.

5UPTVuQ.jpg


Niet mijn eigen motor echter, maar ik heb, als we dan toch bezig waren, de vloeistof in mijn achterrem maar eens vervangen.
 
Hey, das toevallig, ik heb hetzelfde gedaan! :)

Bovenstaande is dus die van mij...nu de tank nog coaten en dan weer eens een ritje doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan