Voor de Bakker's

Andere tijd ............. :)

*** wegens grote belangstelling hebben wij besloten om zaterdag 14 maart het evenement te starten om: 15.00 uur
 
Laatst bewerkt:
Okay, de juiste term moet zijn: veel te druk (lees ook: teveel fietsen in 'n te kleine ruimte) veel volk, veel leuke fietsen (en autoos en manuele fietsen en etc), veel mooie fietsen ook.
Mooie details, mooie spullen maar .... zó vol, zó druk.
Wèl ff lekker uurtje rondgehangen daar, dát dan weer wel. 8|
 
Okay, de juiste term moet zijn: veel te druk (lees ook: teveel fietsen in 'n te kleine ruimte) veel volk, veel leuke fietsen (en autoos en manuele fietsen en etc), veel mooie fietsen ook.
Mooie details, mooie spullen maar .... zó vol, zó druk.
Wèl ff lekker uurtje rondgehangen daar, dát dan weer wel. 8|
U moet iets eerder op staan zondagochtend, toen was het nog rustig. :Y _O- _O- *O*

Leuk je nog even gesproken te hebben. :Y :}

Greetz, Q
 
Bakker TZ750;
1980 Yamaha TZ750 | eBay
Track Weapon: Nico Bakker-Framed 1980 Yamaha TZ750 for Sale - Rare SportBikes For Sale
1980-Yamaha-TZ750-L-Side.jpg

1980-Yamaha-TZ750-R-Side-Naked.jpg

1980-Yamaha-TZ750-L-Side-Engine.jpg

1980-Yamaha-TZ750-Dash.jpg

1980-Yamaha-TZ750-R-Side-Engine.jpg

1980-Yamaha-TZ750-L-Side-Front.jpg

1980-Yamaha-TZ750-R-Side.jpg
 
Bakker kuipset ??
Sorry oude foto maar de nieuwe die ik gemaakt heb zijn nog te groot om hier te plaatsen.
Frame is standaard GSX 750 van 1980.
Achterbrug niet standaard en voorzien van Bakker sticker (zegt niets natuurlijk)
Motor is reeds 22 jaar in bezit maar heeft nu al meer dan 10 jaar stil gestaan.
Is dan nu ook iets stoffiger zeg maar....
Wie weet meer????

Ronald
full
 
Ziet er uit alsof er een tank, zit en kuip (waarschijnlijk verzaagd/aangepast) van een suzuki rg500 gamma xr40 op pas is gemaakt.
 
Anders moet je Harry ff een mail sturen die kan vast zo zeggen of de kuipset van hem is of niet.
 
ik heb een nico bakker.
motorblok is een gs 1000
bj 1982
33y5kzq.jpg



Nu is mijn vraag welke vork en wielen werden er toen gestoken (van een gs 1000)??
ik zou die graag terug origineel opbouwen.

Dank voor de info.
 
Terug
Bovenaan Onderaan