Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neuh, zoals gezegd, de garage staat vol. En bovendien heb ik geen tijd.
Eerst de komende week maar eens een stel spleetogen vermaken.
 
MiniKwastert is uit z'n jas gegroeid. Die gast groeit als kool.......

Iemand nog belangstelling voor een DiFi Hopper AX kinderjas maat 140?
(Frau Kwastert was van mening dat ie voor de verkoop eerst wel in de wasmachine mocht. En zoals meestal had Frau Kwastert wel gelijk O-) )


Edit: de jas is schoon en fris!

http://link.marktplaats.nl/m907140108
 
Laatst bewerkt:
Het motor seizoen is begonnen, ik heb een mooi span te koop voor de beginnende zijspanrijder, natuurlijk ook voor gevorderde *D

2014_03_15_17_13_18.jpg


Motorshopper: Yamaha XS1100 met Jos v/d Ven zijspan.

Wie maakt me los?
 
Beste meneer Bosso,

Ik hou zeker niet op met vermelden dat het een v/d Ven is omdat het wel een v/d Ven is. En sinds wanneer ben jij de autoriteit die dat bepaald :?

Ad v Gils en de voormalige buurman van Jos v/d Ven zeggen allebei dat het een v/d Ven is, wel een die maar heel weinig gemaakt is ten opzichte van het span met de prullenbak deksel er boven op.

Maak jij je maar druk om de foto's dan zal ik gewoon zorgen dat ik er met een zijspan ben oké?

:W
 
Geachte heer Motorpsycho, ik wil best wel geloven dat uw span een v.d. Ven is. Maar kom dan wel met zo'n digitale kaakslag dat ik er ook niet meer omheen kan. Waar Jos van der Ven destijds woonde zou ik echt niet weten, en laat staan dat ik weet wie zijn buurman is. Dat Ad van Gils zegt dat uwen span een v.d. Ven is, maakt het wel iets geloofwaardiger. Verder; waar u het woord prullenbakdeksel (ten onrechte) gebruikt, bedoeld u natuurlijk het magnifieke afsluitsysteem van de superieure bagagegelegenheid welke een v.d. Ven eigen is.

Ik een autoriteit? Nee hoor. Maar u echt wil dat uw oorkonde van de Zeelandiarun tip-top in orde komt....................... graag voorzichter zijn met mijn ineens verdacht lange tenen. O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik stond er met Ad van Gils over te praten naast mijn span toen de voormalige buurman van v/d Ven aan kwam en zij: Hé dat is een v/d Ven zijspan. En toen volgde er een heel gesprek tussen Ad, buurman en mij *D

Digitale kaakslag is lastig meneer Bosso, aangezien de beste man eind 80e jaren overleden is en er dus geen enkele zeer weinig digitale informatie te vinden is.
Hij woonde en zijn bedrijf was vroeger gevestigd in Zevenbergen. Van het model van mijn boot zijn er hooguit een stuk of 20 gemaakt en van het model met het magnifieke afsluitsysteem van de superieure bagagegelegenheid welke een v.d. Ven eigen is, zijn er veel meer gemaakt. Ze zijn hoofdzakelijk in NL, BE en DE geleverd, heel veel mooie onverbouwde exemplaren zijn ook steeds lastiger te vinden.

Als jij voor een mooie oorkonde zorgt voor alle deelnemers (wat je tot nu toe gedaan hebt) zullen we er na de run nog eens een biertje om drinken ;)

Niet dat die oorkonde voor mij heel belangrijk is, de herinnering en leuk ervaring op de dag zelf, van mijn passagier en mijzelf is wat voor mij belangrijk is ;)
 
Ik zal eens met Peter Smetsers gaan praten, die ken ik goed en hij woont z'n hele leven al in Zevenbergen, is altijd met motoren bezig geweest, heeft vroeger nog wel eens als bakkenist in de cross mee gereden en hij vind zijspannen in het algemeen gewoon leuk. Bovendien kent hij Ad ook erg goed. Het zou me zelfs niks verbazen als hij de eerder genoemde buurman is.
 
Geinige eigenbouw bak. Eml Speed look.

Trident? Das toch tandpasta? :+
 
Geinige eigenbouw bak. Eml Speed look.

Trident? Das toch tandpasta? :+
Vraag me wel af hoeveel been cq voetruimte erin zit, bovenzijde van de bak lijkt naar de rechtervoorkant vrij sterk af te lopen of is dat gezinsbegoocheling?

Lekker poetsen inderdaad :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan