Choppers/Lowriders in Nederland

Yamaha YZF

Rookie
22 mrt 2005
7
0
at home
Ik kreeg net een vraag van iemand of ik (als motorliefhebbende meid) misschien wist of je op Choppers en/of Lowriders in Nederland mag rijden.

Het lijkt mij van wel, maar t kan zijn dat het niet zo is, en dan geef ik valse hoop :) Misschien kan iemand me helpen

Alvast bedankt,

sR1'tje
 
Dat betekend alleen dat hij het naar het juiste topic verhuisd heeft.

En je zal wat specifieker in je vraagstelling moeten zijn hoor.

Nu kun je net zo goed vragen of je hier op een sportmotor mag rijden, of op een tractor...

Wat bedoel je eigenlijk??
 
JA DAT MAG !!!!!!!
Zolang die amtenaar in lelystad van RDW er een rondje ter grote van een mini rotonde met een snelheid van 30km/u ,zonder de grond te raken en hij heeft niet te veel lawaai ,stuurt-remt en doet goed dan mag je met de vreemste creaties rijden
ps
De choppers die door de Teutels gebouwd worden(zie discovery)worden zo uiteraard niet goedgekeurd ,reden : dragpipes-grondspeling-moeilijk sturen-vreemde uitstekende delen -balhooft te wiebelig(wordt in nl opgelost met een stukje strip erin te lassen)en race carberateurs zijn ook niet toegestaan .
Die plaats je gewoon nadetijd ;)
 
Dat betekend alleen dat hij het naar het juiste topic verhuisd heeft.

En je zal wat specifieker in je vraagstelling moeten zijn hoor.

Nu kun je net zo goed vragen of je hier op een sportmotor mag rijden, of op een tractor...

Wat bedoel je eigenlijk??

:)

Sorry, ben net nieuw hier, weet dat dus niet.
En duidelijkere vraag stelling? Ik kan er niet aan doen dat iemand mij zo'n vraag stelt, en mij lijkt de vraag meer dan overduidelijk

Mag je in nederland op een Chopper rijden net als in Amerika enzo, of zijn ze niet toegestaan (Denk ik)

En het zal vast een "duh" vraag kunnen zijn (als je 'm snapt) maar ik heb geen verstand van dat soort motors (enkel racers) dusja

Hoop je hierbij meer geinformeerd te hebben
 
je mag hier een hoop niet, maar we doen 't lekker toch... Zolang we maar een kenteken hebben en niet naar de RDW hoeven...

open uitlaten, no front brake, te korte spatborden (of helemaal geen)...

 
quote : en dat alles is nog steeds minder link als die japse dingen met 180 pk die krap 200 kilo wegen, daar zouden ze nou eens wat aan moeten doen....

Nu moet iedereen natuurlijk zelf weten waar hij of zij op rijdt , en dat RECHT
moeten we natuurlijk ook zien te behouden !!!

Let wel hier in nederland mag nog steeds heel veel volgens de RDW .
In Zwitserland bv kennen ze het begrip eigenbouw niet eens , de enkeling die er rijdt is illegaal bezig plus een katylesator is daar ook verplicht ,gaat het
mooie geluid van bv een ducati of een harley toch wat verloren .
 
Terug
Bovenaan Onderaan