Welke wideband o2 logger

Mit46

MF veteraan
12 mei 2008
11.734
1.070
Ik wil zelf met een Power Commander gaan spelen maar heb daar een wideband logger voor nodig. Dan ook nog 1 die logs maakt welke via software uit te lezen is ipv alleen een meter of display die het weergeeft.

Nu zijn er zo veel verschillende en de prijzen verschillen nogal. Ik wil heel veel maar natuurlijk voor heel weinig. Het is om mee te klooien en om nu een paar honderd euro voor ding neer te leggen welke een keer tijdens een afstelperiode gebruikt zal worden zie ik dan weer niet zitten.

Als het niet anders kan wordt het zonder logging maar met enkel een display. Die van Dynojet vind ik erg mooi maar erg aan de prijs. :(


Iemand ervaring hiermee?


(Ik weet dat je het beste naar iemand kan gaan met een dyno maar ik doe het omdat het mij leuk lijkt om te doen van de zomer.)
 
Laatst bewerkt:
Hallodan,

Als je echt wil loggen zul je meer dan alleen lambda waarde moeten vastleggen.... je wil dan weten bij welke toerentallen hij hoe rijk of arm loopt... dus dan heb je al twee signalen die je moet loggen. En waar dat RPM signaal dan weer vandaan moet komen :/ niet heel eenvoudig allemaal.

Als het bij kijken op de metertjes blijft kan in principe elke wideband controller met een display eraan. Ik heb er een van innovate... ze hebben meer spulletjes, ook om je meetwaardes te loggen.

Succes, het is in ieder geval leuk speelgoed :9

Later,

Loek
 
Thanks, het lijkt mij inderdaad leuk speelgoed, ja. O-)

Ik heb van Innovate inderdaad het 1 en ander bekeken. Ik neig dan echter meer naar die van Dynojet (wideband 2) omdat ik het met een Power Commander ga doen. Deze kan voor zover ik het gezien heb alles (tps positie, rpm, a\f ratio en uitlezen met software) maar kost een smak met geld.

Hoop dat iemand met een goed alternatief komt. Anders ga ik eens kijken of ik de kosten kan splitsen met wat vrienden of iets in die richting.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan