gpz 900 "stealth"

Ik heb me ook al vaak afgevraagd of het niet met gewone lak zou kunnen. Maar de cilinders worden misschien wel te heet daarvoor ? Zeker bij een luchtgekoelde motor.
 
Een watergekoelt blok zou in gewone lak kunnen maar een luchtgekoeltblok word bij de cilinderpartij te warm voor gewone lak lijkt mij.
 
Oke , maar kun je het blok ook in gewone verf spuiten .
Een maat van mij zegt dat een blok niet zo warm wordt en dus in gewone spuitlak kan .
Alleen uitlaat wordt warmer en moet in hittebestendige lak..

Ik zou geen risico nemen voor twee busje verf van een paar tientjes.
 
Dat is zo maar droogt de hitte lak goed uit want daar lees je wel eens over .
Bij sommige laat de hitte lak los .
Of droogt hij na verloop van tijd wel uit.
Je bedoelt omdat ie nog niet lopend is ? Dat maakt niet uit, op het moment dat je ermee gaat rijden hardt het vanzelf uit. Ook als dat maanden later pas is.
 
Dat is zo maar droogt de hitte lak goed uit want daar lees je wel eens over .
Bij sommige laat de hitte lak los .
Of droogt hij na verloop van tijd wel uit.

Ik heb mijn radiator gespoten en toen voor een heater gehangen, wel op veilige afstand natuurlijk. Was lekker warm zal ik zeggen.

Sommige stoppen onderdelen ook in de oven maar of moeder de vrouw dit leuk gaat vinden......
 
[afbeelding]

fotosoepers mogen zich even uitleven. ik heb wat kleurencombinaties nodig.
kawa groene achterbrug en frame.

kleppendeksel en andere 'deksels' en grijze lijntjes en 'plaatje' boven die lijntjes van de motor ook kawa groen.

voetsteun en motor zelf mooi zwart.

velgen bedenk maar een kleur/kleurencombo (zwart of/en wit of/en groen)

plaatwerk iets met wit met groene details.

(soepers zelf bepalen welke foto ze kiezen)
[afbeelding]

Misschien is het gaaf om je frame en brug groen en de wielen en tank plus zit wit met zwarte striping.
 
de tankzit combi is nog niet definitief en het motorblok zo weet ik ook nog niet, maar de achterbrug en het frame worden groen.
2zrg5g6.png
 
Ik zeg doen!! Wij weten immers wat je vrouwtje mooi vindt _O-

full
 
Laatst bewerkt:
Is dit niks ? ik zou de kawasaki kleuren er in terug halen , blijft het een kawa ...
heb zelf geen soepprogramma op de comp . Maar, misschien dat een ander dit kan invullen.

full
 
5yb2jb.png


de velg is wel groot en krijg je dus een hele groene vlek EN de achterbrug valt dan een beetje weg. kan zelf niet fotosoepen maar heb wel een foto met groene velgen.
 
Laatst bewerkt:
Zo een fraai bouwwerk komt toch het mooiste tot zijn recht met mat titanium plaatwerk gecombineerd met glanzend metallic antraciet .

Of gecombineerd met een groen frame maar niet teveel anders wordt het zo kermis achtig.

Dan komt dat stealth plaatwerk fraai tot zijn recht. :9~

Kost toch zat om deze motor zo te bouwen dan moet het ook een beetje welvaart uitstralen. :Y _O-
 
Hee.hij is terug van vakantie. *O*
Ziet er toch wel weer lekker uit met die kermiskleurtjes. :}
 
Das goeie soep ,idd de bovenste foto met de uitlaten van de onderste :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan