Hulp bij regulier onderhoud Yamaha Fazer 600 1998

Wouter1984

Rookie
26 mrt 2015
3
0
Utrecht
Hallo allemaal,

Onlangs ben ik lid geworden van dit forum omdat ik opzoek ben naar iemand die mij kan helpen.

Ik rijd een zwarte Fazer 600 uit 1998. Inmiddels al weer een jaar of 3,5. Na elke winter breng ik mijn motor weg voor een onderhoudsbeurt, betaal mijn centjes en hij kan er weer een seizoen tegenaan. Nu wil ik eigenlijk het (basis)onderhoud zelf gaan doen. Echter heb ik zelf niet heel veel verstand van en helaas ook niemand in mijn omgeving die mij daarbij kan helpen.

Mijn vraag is dus of er iemand, liefst in de omgeving van Utrecht, het leuk vindt om mij te helpen met het onderhoud van mijn Fazer. Uiteraard niet gratis. Alle tips zijn welkom!

Ik hoor het graag.

Vriendelijke groet,
Wouter
 
Download een WPH (Heb eventueel een compleet uitgeprintte versie voor je) en ga aan de slag.
De Fazers zijn echt hele makkelijke motoren om het reguliere onderhoud aan te doen (zelf 2,5 jaar fazer gereden)
 
Ha Frontysco,

Dankjewel voor de reactie. Ik heb reeds een werkplaatshandboek. Maar omdat ik zelf niet zo handig ben, vind ik het fijner om het met iemand samen te doen :) Vandaar mijn oproep.

Groeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan