Het grote Honda CB-1 Topic (deel 4)

Heeft er hier iemand ervaring met het plaatsen van een navigatiesysteem op de CB-1? Ik ben van plan om een GoRider Biker Extensa (http://www.motorkledingoutlet.nl/gorider-bikerextensa-p-4011.html?cPath=147) aan te schaffen, maar vraag mij af hoe deze te plaatsen op mijn Smurf...

Heb je de standaard clip-ons of een gewoon stuur?
Als ik de plaatjes bekijk zit er een klembeugel bij die je aan gewoon stuur kunt bevestigen.

Anders wordt het zelf wat fabrieken.
 
Heb je de standaard clip-ons of een gewoon stuur?
Als ik de plaatjes bekijk zit er een klembeugel bij die je aan gewoon stuur kunt bevestigen.

Anders wordt het zelf wat fabrieken.

Standaard clip-ons en volgens mij is er daar nergens ruimte om nog een houder te plaatsen. Zelf iets fabriceren? Suggesties voor een plek? Ik zie ze bij sommige fietsen ook geplaatst boven het balhoofd...
 
Laatst bewerkt:
Dinsdag de CB-1 opgehaald. Afgelopen dagen al flink wat mee rond gereden en moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben. :Y :Y :Y

full
 
Laatst bewerkt:
Zo die ziet er nog netjes uit zeg, hoeveel km gelopen?

Morgen waarschijnlijk Laser demper binnen en dan weer sturen :]
 
Ik vind het altijd maar vreemd die lage kilometerstanden. Ding is wel 25 jaar oud. :P

Heb er niet meer aan gedacht om een foto te maken van die ram-mount. :$
 
Laatst bewerkt:
Welke Laser komt er 'onder' te hangen?

Ene K2 , komt oorspronkelijk van een gsxr 75 uit 1988, via marktplaats gevonden.
Hij is voor mij ideaal omdat ie, als het goed is, een koppelstuk heeft die in 1x op uitlaatpijp van cb1 gaat passen :) Zat nog te denken dat een 750cc demper mogelijk niet zou gaan maar diverse mensen zeggen dat het geen probleem moet zijn.
 
Ene K2 , komt oorspronkelijk van een gsxr 75 uit 1988, via marktplaats gevonden.
Hij is voor mij ideaal omdat ie, als het goed is, een koppelstuk heeft die in 1x op uitlaatpijp van cb1 gaat passen :) Zat nog te denken dat een 750cc demper mogelijk niet zou gaan maar diverse mensen zeggen dat het geen probleem moet zijn.

Is inderdaad geen probleem. Ik heb les gehad op een CB-1, daar zat ook een K2 onder :) Is volgens mij gewoon een 'universele' slip-on. Ik heb er momenteel ook een Laser onder, slip-on inc. linkpijp gemaakt voor de CB-1. Geeft een heerlijke sound 8-) Ik moet die van mij alleen eens uitelkaar zien te halen, zit een schotje los :/
 
mooi spuitwerk van FZRene voor mijn Honda CB1. We wilden wat anders dan de standaard blauwe kleurstelling van Honda. En dat heeft hij knap gedaan!
En op de tank niets te voelen van de overgang tussen de kleuren.
Kwaliteit voor mooie prijs!

Rene woont vlak bij Rotterdam.

Foto's zijn te zien in reactie van Bahco een paar posts hieronder.

zie ook topic: Het grote spuiten en laten spuiten topic.... deel 3
Daar zijn de foto's ook te openen. :$
 
Laatst bewerkt:
Dit bedoelt ie; :z O-)

IMG_6777%20Small_zps73pfyb7c.jpg


Martinezz, In PBucket de foto aanklikken dan de direct link kopiëren
en dan hier plaatsen door op Afbeelding toevoegen (negende icoontje van rechts) te klikken.
Cursor tussen de img] en [/img en plakken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan