Marc Marquez topic deel II

10994228_816716221697771_4230044747383011302_n.jpg
 
_O-
Kijk de ronde tijden is terug.

Marquez had zeker weten de pace om met de yamaha's en Duc's meetekomen ik zeg niet dat hij sneller was maar meer vergelijkbare pace, en dan in een duel is Marquez gewoon ijzersterk, mja moet hij niet wijd gaan in de eerst bocht nu is het achteraf lullen.

volgende race 25punten voor deze knul. :Y
 
image.jpg1_zpskejrhnrj.jpg


Knap gedaan van Rossi.... maar Marquez heeft de meeste ingehaald.
Verwacht een interessant seizoen dit jaar.... :]
 
[afbeelding]

Knap gedaan van Rossi.... maar Marquez heeft de meeste ingehaald.
Verwacht een interessant seizoen dit jaar.... :]

ja leuk voor Rossi is hem gegund die ouwe, maar Rossi gaat dit egt niet volhouden dit seizoen! :+ ik hoop het wel natuurlijk en hoop ook dat die ducati's overal zo goed zijn maar ik denk dat we pas in Europa egt gaan zien wie er serieus voor de titel gaan. Marquez sowieso! :Y
 
ze hadden geluk dat hij de eerste bocht wijd ging, in een rechtstreeks duel zet ik me geld op Marquez! genadeloos!

Twijfelachtig, zn pace was niet geweldig. Rossi had heel wat rondes onder MArquez zn snelste ronde. En na 10 rondjes had Marques genoeg ruimte om zn rondes te rijden!
 
Marquez had zeker weten de pace om met de yamaha's en Duc's meetekomen ik zeg niet dat hij sneller was maar meer vergelijkbare pace, en dan in een duel is Marquez gewoon ijzersterk, mja moet hij niet wijd gaan in de eerst bocht nu is het achteraf lullen.

volgende race 25punten voor deze knul. :Y
Dat weet ik niet.
Maar een kop groep van 6 motoren zie ik wel zitten :Y
 
Twijfelachtig, zn pace was niet geweldig. Rossi had heel wat rondes onder MArquez zn snelste ronde. En na 10 rondjes had Marques genoeg ruimte om zn rondes te rijden!

Als hij er vanaf het begin bij had gezeten had hij wel een wat betere pace gehad denk ik.
Je zit dan sowieso al beter in je ritme vanaf rondje 1 en je vergt niet zoveel van je banden zoals hij dat nu wel deed.
Maar goed,als,als...
Op naar de volgende en dan een kopgroep van 2 honda`s,2 ducati`s en 2 yamaha`s. 8-)
 
'kVond die actie waarbij Marquez zich tussen Barbera en Bautista door ramde nou niet zo netjes, 't was gewoon een hork! B|
Dat een racedirectie daar nix van zegt..ongelóóflijk. Bautista moést gewoon naar binnen vanwege die kapotte leidingen..

Dat was niet fraai inderdaad :N

Daar hoort gewoon een sanctie op.
 
Subtiele woordkeuze ..

Maar je hebt wel gelijk, de remleidingen hingen bijzonder ruim aan de voorvork.
 
Terug
Bovenaan Onderaan