Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geinige eigenbouw bak. Eml Speed look.

Trident? Das toch tandpasta? :+

Dit is een Trident:

7c569c7a0b0f14b4e49594413069ea1b.jpg


Ietsjes aangepast door Craig Vetter
 
Ik vind het in basis best slim bedacht.
Het flexibele ruitje zie ik niet zo zitten maar verder denk ik dat het best aardig werkt.
De meerwaarde van een aanhanger koppeling zie ik alleen niet, zeker niet omdat de rest gewoon bout-moer is.
 
Ik vind het in basis best slim bedacht.
Het flexibele ruitje zie ik niet zo zitten maar verder denk ik dat het best aardig werkt.
De meerwaarde van een aanhanger koppeling zie ik alleen niet, zeker niet omdat de rest gewoon bout-moer is.

Er staat gewoon een fiets aanhangertje in. Zo'n chinese die ruim 10 jaar geleden al maar 120 euro kostte. Zoeentje kreeg ik aan de straatstenen niet kwijt 2ehands.
 
Ik vind het in basis best slim bedacht.
De meerwaarde van een aanhanger koppeling zie ik alleen niet, zeker niet omdat de rest gewoon bout-moer is.

Begrijp ik dus ook niet. Met 4 aanhanger koppelingen had hij een supersnel met/zonder bak systeem gehad. Hmmmm misschien een ideetje om uit te werken. 8-)
 
De bak is wel heel netjes en heeft overduidelijk aan een Harlie gezeten. Maar ik denk dat er nog iets van de prijs af moet. 500 voor een bak, en 500 voor een K75 lijkt me redelijk.

Als de bak niet zo gelikt hoeft zou ik op 300 voor de bak gaan zitten, een K-serie kan je ook onder de 500 kopen.

Wel een schommel van voor 1970, en onbekend of hij van een één, of tweecilinder is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan