Klussen met carburateurs. Wie kan dat?

Trickshot

Die hard MF'er
27 apr 2006
528
104
Lang verhaal kort;
Ik heb twee halfbruikbare carburateursets die samen één bruikbare moeten worden.

Kort verhaal lang;
Bij het terugplaatsen in de luchtinlaatrubbers van het blok is de (linker)carburateur van mijn Africa Twin (1997) naar zijn grootje geslagen. Nu heb ik een vervangende carb uit 1994 maar die mist de gasklepsensor die op mijn originele (rechter)carb zit. Die sensor moet ik wel hebben want anders krijg ik ws storing in mijn CDI >> Geleerd van Berry de Africa Twin experrt uit Vriezenveen
In principe kan dus (als god het wil) de REchterkant van de '97er (met sensor) en de LInkerkant van de '94er samenvoegd worden. Toch? Et voila! Nieuwe carburateur!

Maar ik kan dat dus niet zelf helaas pindakaas..
Kent iemand een mannetje (gepensioneerde monteur ofzo) die dit goed kan en graag wil doen? Omgeving Amsterdam zou fijn zijn.
 
Laatst bewerkt:
Had je met een beetje geduld niet gewoon een set carbs van een RD07A kunnen bemachtigen?

Overigens is de reden van de gasklepsensor op een carburatiefiets mij nog steeds een raadsel. Wat voor storingen hebben wij het over?
 
Lang verhaal kort;
Ik heb twee halfbruikbare carburateursets die samen één bruikbare moeten worden.

Kort verhaal lang;
Bij het terugplaatsen in de luchtinlaatrubbers van het blok is de (linker)carburateur van mijn Africa Twin (1997) naar zijn grootje geslagen. Nu heb ik een vervangende carb uit 1994 maar die mist de gasklepsensor die op mijn originele (rechter)carb zit. Die sensor moet ik wel hebben want anders krijg ik ws storing in mijn CDI >> Geleerd van Berry de Africa Twin experrt uit Vriezenveen :P
In principe kan dus (als god het wil) de REchterkant van de '97er (met sensor) en de LInkerkant van de '94er samenvoegd worden. Toch? Et voila! Nieuwe carburateur!

Maar ik kan dat dus niet zelf helaas pindakaas..
Kent iemand een mannetje (gepensioneerde monteur ofzo) die dit goed kan en graag wil doen? Omgeving Amsterdam zou fijn zijn.


Die kan dan ook wel even die carburateurs doen toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan