Honda CBX in de mix

gixxerron

MF veteraan
10 nov 2002
12.232
0
amersfoort
Ben bezig met het bouwen van een CBX 1000 voor mijn buurman Marcel ,zal hier af en toe wat updates neer ploffen !

Deze CBX moet een one off Streetfighter worden 8-)


full
 
full



Het Ducati link system wordt een vast constructie tegen het frame ,zodat het frame minder eletiek op die plek is en alleen maar stijver wordt!

Op de draag contructie komt gelijk deels de demontabele ophanging van het afschroef bare subrame !
 
Zo`n brug had ik ook in mijn Monster S2r1000, en heb ik nog een tijd gezocht voor mijn SuzuhaTR1......nooit (betaalbaar) kunnen vinden '(
 
Welkom terug Ron, heb je gemist hier :? :}
Te veel projecten hier (Z1-R turbo part deux) en de veel tijd in beslag nemende omstandigheden hier aan het front laten niet toe zomaar een topic bij te houden ,zal ook geen hele verhalen van bladieblabla heer neer zetten ,merendeel alleen maar foto's hoe de bouw vordert ,en deze gaat natuurlijk net als al mijn projecten de wegen onveilig maken *O*
 
Super, hier was ik op aan het wachten.
Thanks dat je de foto's komt plaatsen, wordt ongetwijfeld weer een killer.
 
Thx Heren voor het warme ontvangst :W


Omdat het kan ,maar gelijk scharnier gemaakt zodat ie een zwevende tank krijgt ,lekker makkelijk met onderhoud ahumm :+ maar eigenlijk omdat het kan !


full
 
dat moet n pokke klus geweest zijn om dat zwarte blok weer kaal te krijgen.............ex pro link? velly nice!
 
Terug
Bovenaan Onderaan