Kawasaki zx6r 2002 met valse lucht problemen?

Arontje91

MF'er
2 dec 2012
98
0
Den Haag
Beste mede forummers,

Sta met me handen in me haren. De eerste keer bleef hij soms stotteren rond 4 a 5 duizend toeren maar hij accelereerde er wel overheen. De tweede dag bleef hij stotteren rond 4 a 5 duizend toeren om vervolgens helemaal uit te vallen. Alsof de benzine op was. Dacht dat het valste lucht was. Trek wel es me voorkant omhoog dus misschien dat mijn carburateurs wat los zaten. Heb nu de volgende dingen geprobeerd:

- Carburateur gedemonteerd en schoongemaakt,
- Alle bobines ingepakt met isolatietape (dacht misschien misfire),
- Met remmenreiniger gespoten terwijl motor draaide (geen reactie).

Ik ga nog de bougies vervangen maar het kan toch niet wezen dat ie daardoor ineens stottert???

Hoor graag!
 
klinkt een beetje als een euvel wat ik heb gehad na wat benzine uit luxemburg, wel met een zx7r. Uiteindelijk nooit iets kunnen vinden. maar je zou je brandstofpomp even kunnen controleren, bougies even controleren kan geen kwaad als je de tank en airbox eraf hebt
 
Bij mijn zx6r uit `99 zaten in de luchtrooster 2 slangetjes voor de volterbak beluchting ... als deze niet aangesloten waren of geknikt zaten had ik het zelfde effect.

Ik weet alleen niet of dat bij het `02 model ook zo is maar je zou het zo kunnen zien ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan